شناسهٔ خبر: 54049 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان خبر داد؛

ثبت نام واحدهای مسکن مهراستان قزوین به پایان رسید

عباس پورقادر سرپرست مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی قزوین با اشاره به واگذاری های صورت گرفته و پایان واحدهای مسکن مهر استان گفت: فرآیند ثبت نام از متقاضیان مسکن مهر پایان یافت.

به گزارش پایگاه خبرذی وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، عباس پورقادر با بیان اینکه، دیگر ثبت نام از متقاضیان صورت نمیگیرد گفت: از ۴۴ هزار و ۴۵۹ واحد مسکن مهر در شهرهای بالای ۲۵ هزار خانوار استان تاکنون ۳۹ هزار و ۳۷۱ واحد آن مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: از پنج هزار و ۸۸ واحد باقیمانده نیز، یک هزار و ۳۸۰ واحد آن به علت عدم پیشرفت فیزیکی لازم از دستور کار اداره کل راه و شهرسازی استان خارج شده و ۲ هزار و ۷۰۰ واحد دیگر هم مربوط به بخش خود مالکان می‌باشد.

 وی با اشاره به اینکه براساس تفاهم‌نامه صورت گرفته با کمیته امداد استان، ۵۴۰ واحد باقیمانده از مسکن مهر به این نهاد واگذار شد؛ افزود: در صورت واریزی مبالغ مورد نظر، ساختمان‌های یاد شده که در مرحله نازک‌کاری قرار دارند؛ در سال جاری به متقاضیان واگذار می‌شود.

پور قادر در ادامه یادآور شد: تاکنون از بخش مسکن مهر یک هزار و ۵۷۳ واحد به متقاضیان بهزیستی، ۳۵۴ واحد به کمیته امداد و سه هزار و ۵۲۷ واحد نیز به زنان سرپرست خانوار واگذار شده است.
 سرپرست مدیریت مسکن و ساختمان همچنین با اشاره به سیاست دولت در بخش بافت‌های ناکارآمد شهری، خاطرنشان کرد: بازآفرینی در محلات قدیمی شهرهای بزرگ مورد توجه ویژه قرار دارد که از این پس و با تخصیص اعتبارات لازم، عملیات اجرایی آن نیز آغاز خواهد شد.

نظر شما