شناسهٔ خبر: 5407 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آغاز طرح راهداری ويژه نوروزی راه و شهرسازی گلستان

راهداری استان گلستان طرح راهداری ويژه نوروزی اداره كل راه و شهرسازی گلستان با هدف تردد ايمن برای مسافران نوروزی از امروز در سطح 81 محور استان به طول چهار هزار و 842 كيلومتر به اجرا درآمد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان، آيين اجراي طرح راهداری نوروزی با حضور معاون سياسي امنيتي استاندار گلستان در مقر فرماندهي نيروي انتظامي و با رژه نمادين ماشين آلات راهداري و امدادي راه و شهرسازي و ساير دستگاه‌هاي خدمات رسان استان برگزار شد.

عادل مصدقي،  مدير راهداري راه و شهرسازي گلستان در حاشيه اين آيين گفت: در اين طرح ۳۰ اكيپ راهداري و هفت اكيپ امدادي با به كارگيري ۵۱۶ نفر از نيروهاي مجرب راهداري در طول ۸۱ محور ارتباطي استان به مسافران نوروزي خدمات رساني و در مواقع ضروري امدادرساني می‌کنند.

به گفته وي، اين اكيپ‌ها با استفاده از توان ۱۶۹ دستگاه ماشين آلات سبك، سنگين و نيمه سنگين راهداري اعم از لودر، بلدوزر، كاميون و گريدر و ۵۵ دستگاه گشت راهداري مجهز به دستگاه GPS به‌طور شبانه روز، طرح راهداري ويژه نوروز ۹۴ را اجرا خواهند كرد.

مصدقي افزود: طرح راهداري ويژه نوروزي برای ارتقاي سطح ايمني و خدمات مطلوب به مسافران نوروزي هر ساله از ۲۵ اسفند آغاز تا ۱۷ فروردين ادامه دارد.

مدير راهداري راه و شهرسازي گلستان اظهاركرد: اقدامات متعددي كه برای ایمن سازی جاده‌های استان در سفرهای نوروزی نیاز است با تلاش شبانه روزی مجموعه همكاران راهدار و عوامل راهداري انجام شده و يا در دست اقدام است تا امنیت، رفاه و ایمنی رانندگانی که به عنوان مسافر در گلستان حاضر می شوند، مهیا شود./

نظر شما