شناسهٔ خبر: 54084 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

در جلسه شورای عالی مناطق آزاد با حضور وزیر راه و شهرسازی تصویب شد؛

الحاق بنادر شهیدبهشتی و شهید کلانتری به منطقه آزاد تجاری-صنعتی چابهار

جلسه در جلسه شورای‌عالی مناطق ازاد که به ریاست معاون اول رئیس جمهوری و حضور وزیر راه و شهرسازی تشکیل شد، الحاق بنادر شهیدبهشتی و شهیدکلانتری به منطقه آزاد تجاری- صنعتی چابهار، تصویب شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، در اين جلسه كه وزرای راه و شهرسازی، صنعت، معدن و تجارت، تعاون، كار و رفاه اجتماعی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، رييس سازمان حفاظت محيط زيست و استاندار قم نيز حضور داشتند، مشاور رييس جمهور و دبير شوراي عالي مناطق آزاد تجاري، صنعتي و ويژه اقتصادي پيشنهاداتي را جهت تصويب مطرح كرد كه پس از بحث و بررسی با برخي از اين پيشنهادات موافقت شد.

در اين نشست طرح جامع منطقه ويژه اقتصادي جهرم و نصاب معاملات سازمان هاي مناطق آزاد تجاري- صنعتي براي سال ۹۷ مورد بحث و بررسي قرار گرفت و به تصويب رسيد.

الحاق بنادر شهيد بهشتي و شهيد كلانتري به منطقه آزاد تجاري – صنعتي چابهار و نيز تعرفه هزينه خدمات مناطق ويژه اقتصادي براي سال ۹۷ از ديگر موضوعاتي بود كه در اين نشست تصويب شد.

در اين جلسه همچنين طرح اصلاح محدوده منطقه آزاد تجاري – صنعتي چابهار نيز مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت كه مقرر شد اين موضوع در جلسه اي با حضور دبيرخانه شورا و وزارت راه و شهرسازي در چارچوب طرح جامع مكران مورد بررسي قرار گيرد و نتيجه آن در جلسه آتي شورا مطرح شود.

نظر شما