شناسهٔ خبر: 5418 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

با صدور حكمی از سوی وزير راه و شهرسازی صورت گرفت؛

انتصاب مدیرعامل جدید شرکت فرودگاه‌های کشور

آخوندی امضا وزیر راه و شهرسازی رحمت‌الله مه‌آبادی را به سمت مدیرعامل شرکت مادرتخصصی فرودگاه‌های کشور منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، وزیر راه و شهرسازی در حکمی و به استناد مصوبه مورخ ۲۴ اسفند ۹۳ مجمع عمومی و ماده ۲۲ اساسنامه، رحمت‌الله مه‌آبادی را به سمت رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور منصوب کرد.

لازم به ذکر است، رحمت‌اله مه‌آبادی با بیش از ۲۷ سال خدمت رسمی طی دو دوره دو ساله از سال ۱۳۸۳ تا ۱۳۸۷ عضو هیات مدیره شرکت فرودگاه‌های کشور بوده است.

معاونت برنامه‌ریزی و نظارت، معاون عملیات فرودگاهی، مدیرکل دفتر بازاریابی و سرمایه‌گذاری شرکت فرودگاه‌های کشور، معاون بازرگانی شرکت هواپیمایی آسمان و مدیرکل تدارکات سازمان هواپیمایی کشوری از جمله سمت‌های وی در صنعت هوانوردی بوده است.

همچنین وی پیش از این انتصاب، عضو هیات مدیره و معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت فرودگاه‌های کشور بوده است. 

مه‌آبادی دارای مدرک فوق‌لیسانس مدیریت بوده و در حال حاضر دانش‌پژوه دوره DBA  (دکتری مدیریت کسب و کار) است. وی هم‌اکنون ریاست کمیته حمل و نقل و دبیری شورای راهبردی حمل‌و نقل مجمع تشخیص مصلحت نظام را بر عهده دارد.

همچنین محمدعلی ایلخانی که به عنوان مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور فعالیت می‌کرد با حکم عباس آخوندی به عنوان مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور هوانوردی معرفی شد.

نظرات مخاطبان 5 1

  • ۱۳۹۳-۱۲-۲۵ ۲۰:۴۴آزاد 2 0

    جناب آقاي دكتر آخوندي ... باسلام و احترام، از اينكه با انتصاب مدير شايسته، ارزشي، متعهد و متخصص، جناب آقاي مهندس مه آبادي به ديدگاه و نظرات خيل عظيمي از كاركنان شركت فرودگاه ها احترام گذاشتيد از شما سپاس گذاريم .
                                

نظر شما