شناسهٔ خبر: 54186 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

در جریان سفر وزیر راه و شهرسازی به ازبکستان انجام شد؛

جزییات دیدار ایزدی با معاون وزیر ساختمان ازبکستان/ دعوت از سرمایه گذاران ایرانی برای مشارکت در پروژه‌های عمرانی

دیدار معاون معماری و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی که به همراه وزیر راه و شهرسازی به منظور ملاقات و گفتگو با مسئولان بخش حمل و نقل و ساختمان جمهوری ازبکستان و امضای تفاهم‌نامه همکاری در این بخش‌ها به این کشور سفر کرده بود، با معاون وزیر ساختمان این کشور دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمدسعید ایزدی معاون معماری و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی که همراه عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی کشورمان به جمهوری ازبکستان سفر کرده، در دومین روز از این سفر با معاون وزیر ساختمان این کشور دیدار کرد.

در این دیدار طرف ازبکی از شرکت های سرمایه گذاری و توسعه گر ایرانی جهت مشارکت در پروژه های ساخت و ساز و نیز مشارکت سرمایه گذاران ایرانی در تولید مصالح ساختمانی در مناطق آزاد تجاری ازبکستان دعوت کرد.

همچنین محمدسعید ایزدی معاون معماری و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی خواستار ارائه فهرست پروژه های سرمایه گذاری در بخش مسکن از طرف ازبکستان شد.

گفتنی است در این سفر، محمدسعید ایزدی معاون معماری و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی، سیدحسین افضلی نماینده مجلس شورای اسلامی، غلامرضا سلامی مشاور وزیر راه و شهرسازی، سیدقاسم بی نیاز رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی، تیمور بشیرگنبدی مدیرکل دفتر امور بین الملل وزارت راه و شهرسازی، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی را همراهی می‌کنند.

همچنین دیگر افرادی که در این سفر وزیر راه و شهرسازی را همراهی می‌کنند، متشکل از بابک احمدی ناقدی معاون شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، آرش خدایی معاون سازمان هواپیمایی کشور، رضا نفیسی مدیرکل ترانزیت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، شهرام جعفری مدیر پروژه بازاریابی و بازرگانی و سیر و حرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران، هادی شدتی معاون اداره کل بازرگانی شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران، سعید یاری رئیس اداره وزارت امور خارجه، امین ترفع مشاور معاونت حمل و نقل، سامان صادقی مسئول میز کشورهای آسیای مرکزی وزارت راه و شهرسازی، سیدکمال الدین حسینی نماینده انجمن شرکت های حمل و نقل بین الملل ایران هستند.

نظر شما