شناسهٔ خبر: 54245 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تکاور خبر داد:

کسب مقام نخست اجرای برنامه ابلاغی سال ۹۶ سازمان ملی زمین و مسکن توسط راه و شهرسازی فارس

فیروز تکاور مدیر کل راه و شهرسازی فارس از کسب مقام نخست این اداره کل در راستای ارزیابی عملکرد برنامه اجرایی ابلاغی سال ۹۶ سازمان ملی زمین و مسکن خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی فارس، فیروز تکاور اظهار کرد: این ارزیابی در دو بخش الف، ارزیابی فرایندهای اصلی که شامل تحصیل و نگهداشت اراضی، ساخت و فرآوری اراضی، واگذاری و تامین تجهیز منابع هستند و بخش ب، ارزیابی فعالیت که شامل گزارش وضعیت مقایسه‌ای اقدامات و کارگروه‌ فعالیت‌های مختلف مرتبط با بخش‌های زمین و مسکن بوده است.

وی افزود: ارزیابی در شاخص‌های مورد نظر سازمان ملی زمین و مسکن آمارها از برتری اداره کل راه و شهرسازی استان فارس در سال ۹۶ در سطح کشور حکایت می کند.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس اذعان کرد: در مجموع تمامی بخش‌ها و زیر مجموعه‌ها و در کل شاخص‌های اصلی برنامه ابلاغی محوله به ادارات کل راه و شهرسازی استان‌ها، اداره کل راه و شهرسازی استان فارس توانست با بیشترین درصد تحقق برنامه، رتبه اول کشور را در سال ۹۶ در بین تمامی ادارات کل راه و شهرسازی به خود اختصاص دهد.

تکاور در پایان این موفقیت را مرهون تلاش‌های کلیه پرسنل راه و شهرسازی فارس در بخش‌های مربوطه اعلام کرد و افزود: امیدواریم در سال‌های آینده نیز این موفقیت نصیب استان فارس شود.

نظر شما