شناسهٔ خبر: 54264 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی خبر داد:

کاربری اداری برای واگذاری به دستگاه‌های دولتی در محدوده شهر بجنورد وجود ندارد

علیرضا مصطفی‌زاده مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: در محدوده شهر بجنورد هیچ کاربری اداری در اختیار راه و شهرسازی استان برای واگذاری به دستگاه‌های دولتی وجود ندارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی، علیرضا مصطفی‌زاده در جلسه شورای اداری استان گفت: هرگونه واگذاری اراضی برابر بخشنامه تفویض اختیار و دستورالعمل‌های واصله منوط و مشروط به داشتن سند مالکیت به نام سازمان ملی زمین و مسکن است.

وی عنوان کرد: برابر تذکرات سازمان ملی زمین و مسکن، واگذاری و انعقاد قرارداد خارج از اختیارات تفویضی و عقد قرارداد غیر از فرم‌های مصوب و ابلاغی سازمان مذکور فاقد اعتبار و وجاهت قانونی است که در صورت وجود هرگونه تخلف، اعضای هیات نمایندگی به دادگاه صالحه و هیات تخلفات اداری معرفی خواهند شد.

مصطفی‌زاده به دو پیشنهاد در واگذاری زمین اشاره کرد و افزود: تاکنون ۴۰۵ هکتار از اراضی ملی دارای سند مالکیت از سوی منابع طبیعی به راه و شهرسازی منتقل نشده است و همچنین حدوداً ۶۵۰۰ هکتار اراضی ملی فاقد سند مالکیت که توسط اداره ثبت، سند به نام راه و شهرسازی صادر نشده است.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی طی جلسه گزارش کاملی از روند واگذاری زمین به دستگاه‌های دولتی به استاندار محترم و اعضای شورای اداری استان ارائه داد.

نظر شما