شناسهٔ خبر: 54270 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

معاون پارلمانی رئیس جمهور:

توسعه راه‌آهن، یکی از اولویت‌های اساسی کشور است/ پیگیری پروژه‌های ریلی مصوب دولت

حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: در برنامه و لایحه‌ای که دولت به مجلس تقدیم کرده، توسعه راه‌آهن یکی از اولویت های اساسی کشور است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حسینعلی امیری در حاشیه بازدید از برخی پروژه های گلپایگان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: تعدادی از پروژه های گلپایگان نیازمند پیگیری های بخشی در وزارتخانه ها است.

وی افزود: در شرایطی که ترامپ از برجام خارج شده تکیه به امکانات و توانمندی های داخلی و به نتیجه رساندن هرچه سریعتر پروژه هایی که تعریف شده از ضرورت های غیر قابل اجتناب است. 

معاون پارلمانی رئیس جمهور ادامه داد: اگر به توانمندی های داخلی متکی باشیم قطعا می توانیم به سلامت از آثار تحریم های احتمالی بیشتر آمریکا، عبور کنیم که این مهم نیازمند اتحاد، همدلی، وحدت و همکاری دولت و مجلس در جهت عبور از کارشکنی های آمریکا علیه توسعه ایران است.

به گزارش ایسنا وی یکی از برنامه های زیربنایی دولت را توسعه راه آهن دانست و تاکید کرد: در برنامه و لایحه ای که دولت تقدیم مجلس کرد، یکی از اولویت های اساسی کشور، توسعه راه آهن است.

امیری افزود: با توحه به اینکه راه آهن از زیرساخت های مهم توسعه است به عنوان یکی از اولویت‌های وزارت راه و شهرسازی تعریف شده و به طور قطع پروژه‌های مربوط به راهآهن که در مراجع ذیربط دولت تصویب شده، پیگیری خواهد شد.

نظر شما