شناسهٔ خبر: 54282 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

حسن‌نیا در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی خبر داد:

موافقت وزارت صنایع با واردات بدون واسطه لوازم یدکی کامیون‌ها/ صدور ۱۱۶ هزار بارنامه در یک روز

عبدالهاشم حسن نیا معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ثبت ۱۱۶ هزار بارنامه در کشور حاکی از روند رو به رشد حمل‌‌ونقل کالا نسبت به‌ قبل است گفت: وزارت «صمت» موافقت خود را برای واردات لوازم یدکی پر مصرف کامیون‌ها بدون واسطه اعلام کرده تا گام موثری در راستای رفع کمبود‌‌ها و تنظیم قیمت در بازار برداشته شود.

عبدالهاشم حسن نیا در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روند رو به رشد صدور بارنامه طی روزهای اخیر خبر داد و گفت: فقط در یک روز ۱۱۶ هزار بارنامه صادر شد که حاکی از روند رو به رشد بارگیری در کشور است.

وی با اشاره به پیگیری توزیع لاستیک با قیمت مصوب و بدون واسطه اظهار کرد: با هماهنگی وزارت صنعت، معدن و تجارت مقرر شد بعد از تعطیلات پیش رو، لاستیک با قیمت مصوب در پایانه‌های بار و مسافر عرضه شود.

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خاطرنشان کرد: وزارت «صمت» موافقت خود را برای واردات لوازم یدکی پر مصرف کامیون‌ها بدون واسطه اعلام کرده تا گام موثری در راستای رفع کمبود‌‌ها و تنظیم قیمت در بازار  برداشته شود.

حسن‌نیا یادآور شد: هنوز نوبت به جلسات مربوط به واردات لوازم یدکی میان سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای  و نمایندگان وزارت «صمت» نرسیده است و سر موعد مسائل مربوط به واردات لوازم یدکی مورد بحث و گفتگو قرار می‌گیرند.

معاون وزير راه و شهرسازی با قدردانی از تمامی فعالان بخش حمل‌و‌نقل جاده‌ای كه به طور مستقيم و غيرمستقيم جامعه‌ قابل توجه‌ای از جمعيت كشورمان را دربرمی گيرند و در عين حال به كل آحاد هموطنان خدمت مي یرسانند، ابراز اميدواری كرد تا با ايجاد آرامش خاطر هرچه بيشتر و آسايش فكری آنان اين خدمات افزايش يافته و اين نقش همانند دوران گذشته چه در دوران پيروزی انقلاب اسلامی، 8 سال دفاع مقدس و دوره های مختلف كه تا امروز ادامه داشته، همچنان همراه نظام مقدس جمهوری اسلامی ايران پا بر جا بماند.

گفتنی است، بر اساس آمار سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در سال ۹۶ روزانه به طور متوسط ۱۰۰ هزار بارنامه صادر می‌گردید.

نظر شما