شناسهٔ خبر: 54283 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در خراسان شمالی صورت گرفت:

برگزاری جلسه هماهنگی انعقاد قرارداد شناسایی محلات و محدوده‌های هدف شهرهای اسفراین و بجنورد

نشست سرپرست اداره هماهنگی ستاد بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی از برگزاری جلسه هماهنگی انعقاد قرارداد شناسایی محلات و محدوده‌های هدف شهرهای اسفراین و بجنورد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی، جالینوس اظهار کرد: این جلسه در تاریخ ۹۷/۰۳/۱۲ با حضور معاون بازآفرینی شهری و مسکن و نمایندگان مهندسین مشاور کاوش معماری در خصوص انجام مرحله دوم طرح بازآفرینی شهر بجنورد و همچنین مطالعات شناسایی محلات و محدوده‌های هدف شهر اسفراین تشکیل شد.

جالینوس افزود: بر اساس اهداف دولت در بازآفرینی محلات ناکارآمد شهری با رویکرد شهرنگر و با عنایت به انجام مرحله اول شناسایی محلات هدف در شهر بجنورد و نیاز به اتمام مطالعات با انجام مرحله دوم، هماهنگی لازم با مشاور طرح صورت پذیرفت.

سرپرست اداره هماهنگی ستاد بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی بیان کرد: این مطالعات قرار است در شهر بجنورد در دو محله جوادالائمه و کوی امام هادی به ترتیب به مساحت ۳۰ و ۴۱ هکتار و همچنین مطالعات مرحله اول شناسایی محلات هدف بازآفرینی شهر اسفراین توسط مشاور کاوش معماری صورت پذیرد.

نظر شما