شناسهٔ خبر: 54297 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی برگزار شد:

افتتاح مسجد بقیه‌اله با اعتبار ۳۰ میلیارد ریالی در شهر جدید اندیشه

افتتاح مسجد بقیه‌اله با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال توسط شرکت عمران شهر جدید اندیشه با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید اندیشه مقارن با میلاد امام حسن مجتبی (علیه السلام) و در آستانه شب‌های پرفیض قدر طی مراسمی با حضور حبیب‌اله طاهرخانی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید کشور، دکتر اکبری و مهندس روانفر اعضای هیات مدیره این شرکت، محمودی نماینده مردم شریف شهرستان های قدس، ملارد و شهریار در مجلس شورای اسلامی، طاهری فرماندار شهرستان شهریار،حجت الاسلام مروج امام جمعه شهر جدید اندیشه ، کاویانی شهردار، جعفری رئیس و اعضای شورای اسلامی، آئینی مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت عمران و مسئولین ادارات، نیروهای نظامی و انتظامی،بسیج و شهروندان محترم شهر جدید اندیشه ، مسجد حضرت بقیه الله (عج الله تعالی فرجه الشریف) افتتاح و به بهره برداری رسید. این مسجد در زمینی به مساحت ۵۰۰ متر مربع و زیر بنایی به مساحت ۱۳۵۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال احداث شده است. گفتنی است زمین این پروژه توسط شهرداری تآمین و احداث آن همچون سایر مساجد شهر توسط شرکت عمران صورت گرفته است.

 آئینی در این مراسم ضمن تشکر از بردباری همسایگان محترم در طول اجرای پروژه به شعاع عملکردی مطلوب این پروژه اشاره و بیان کرد این مسجد می تواند در آینده نقش بسزایی در فعالیت های فرهنگی و مذهبی شهر ایفا نماید.

همچنین امام جمعه شهر اندیشه از مهندس طاهرخانی و شرکت عمران به دلیل اهمیت به بخش توسعه فضاهای مذهبی و فرهنگی تقدیر کرد. همچنین از تلاش های شرکت عمران در سال‌های اخیر توسط محمودی نماینده مجلس شورای اسلامی و طاهری فرماندار شهرستان قدردانی شد.

گفتنی است قبل از این مراسم نیز جلسه هم اندیشی در سالن اجتماعات شرکت عمران با حضور مسئولین پیرامون مسائل و موضوعات شهر اندیشه برگزار شد./

نظر شما