شناسهٔ خبر: 5439 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدير راهداری اداره كل راه و شهرسازی استان یزد خبر داد:

آمادگی راهداران یزد برای استقبال از مسافران نوروزی/ حضور ۲۱ اکیپ راهداری در این استان

ماشین‌آلات راه‌داری مدير راهداری اداره كل راه و شهرسازی استان یزد از حضور ۲۶ گشت و ۲۱ اكيپ راهداری نوروزی طی ایام نوروز در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان یزد، طرح نوروزي جاده‌اي با مشاركت پليس راه، هلال احمر، اورژانس، امداد خودرو، آتش نشاني، ميراث فرهنگي، حمل و نقل و راهداران اداره كل راه و شهرسازي استان یزد و ساير دستگاه‌هاي امدادرسان در محل فرماندهي نيروي انتظامي استان انجام شد.

اين طرح كه از تاريخ ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردين ۹۴ ادامه دارد و همه دستگاه‌هاي امداد رسان همراه راهداران و ماموران پليس راه در جاده‌هاي استان حضور خواهند داشت و به مسافران خدمت رساني خواهند كرد .

مدير راهداري اداره كل راه و شهرسازي استان در حاشيه اين مراسم گفت: طرح نوروزي كه از امروز آغاز شده در كنار ساير دستگاه‌هاي امداد جاده‌اي همراه ۲۶ گشت و ۲۱ اكيپ راهداري نوروزي در خدمت مسافران خواهند بود.

جواد ذاكر خاطرنشان  كرد: ما قبل از شروع اين ايام با احياء خط كشي مسيرها و آشكارسازي نقاط حادثه خيز و مرمت رويه راه‌ها و شستشوي علايم كه در دستور كار قرار داده بوديم آماده شديم تا بيشترين خدمت را به مسافران بدهيم.

وي ادامه داد: در طول طرح، راهدارخانه‌هاي ما در طول مسير آماده اسكان اضطراري هموطنان عزيز هستند و گشت‌هاي ما به طور ميانگين در هر ۵۰ كيلومتر در طول محورها حضور دارند و در صورتيكه لازم باشد به مسافران امداد رساني خواهند كرد./

نظر شما