شناسهٔ خبر: 54404 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

جزئیات دیدار سفیر قزاقستان با وزیر راه و شهرسازی:

تاکید بر توسعه همکاری‌های حمل‌ونقل جاده‌ای، ریلی و ترانزیتی بین ایران و قزاقستان/ پیشنهاد سرمایه‌گذاری برای ایجاد پایانه لجستیکی در مرز اینچه برون و بنادر کشور

نشست طی دیدار سفیر قزاقستان با عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی ایران، طرفین ضمن تاکید بر همکاری های دوجانبه در شقوق مختلف حمل‌ونقل به بررسی افزایش تبادل پروانه‌های تردد کامیون، همکاری‌های فنی در زمینه ریلی، ترانزیت کالا و غلات از مسیر ایران و سرمایه‌گذاری برای ایجاد پایانه‌های لجستیکی در مرز اینچه‌برون و بنادر شمالی و جنوبی ایران توسط قزاقستان پرداختند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی سفیر قزاقستان با عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در تهران دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار طرفین ضمن بررسی همکاری های دوجانبه در شقوق مختلف حمل ونقل بر برگزاری نشست‌های مشترک به منظور توسعه همکاری‌های فی‌مابین تاکید کردند.

افزایش تبادل پروانه‌های تردد کامیون، همکاری‌های فنی در زمینه ریلی، ترانزیت کالا و غلات از مسیر ایران و سرمایه‌گذاری برای ایجاد پایانه‌های لجستیکی در مرز اینچه‌برون و بنادر شمالی و جنوبی ایران توسط قزاقستان و کاهش هزینه‌ای بندری بین دو کشور و نیز همکاری‌های چندجانبه حمل‌ونقل و ترانزیت از محورهای مذاکرات بغداد امریف با عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی ایران بود.

برچسب‌ها:

نظر شما