شناسهٔ خبر: 54410 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

زندی فر خبر داد:

۶ محوراصلی و روستایی استان مرکزی بهسازی شد

بهسازی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی از بهسازی شش محور اصلی استان خبر داد و گفت: اجرای ماسه آسفالت، اجرای روکش، لکه‌گیری و درزگیری این محورهای اصلی، فرعی و روستایی با تلاش اداره نگهداری راه‌ها از ابتدای سال تاکنون انجام گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی، علی زندی فر مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌‌ای استان مرکزی افزود: در محور فرمهین- خنجین- کمیجان یک هزارو ۳۰۰ متر ماسه آسفالت و سه هزار و ۶۰۰ متر اجرای روکش نهایی تا کنون انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه لکه‌گیری هندسی اراک- توره نیز به مساحت یک هزار و ۶۰۰ متر مربع انجام شده است، تصریح کرد: در محور قدیم ساوه- تهران دو هزار و ۷۰۰ کیلومتر ماسه آسفالت انجام شده است و آسفالت این محور به طول سه هزار و ۶۰۰ متر از مقابل ورودی سوم شهر صنعتی کاوه تا پیچ آئینه روکش نهایی شده است.

زندی فر با بیان اینکه چهار هزار و ۸۰۰ متر در محور قدیم ساوه- سلفچگان روکش نهایی آسفالت شده است، گفت: در این محور پنج هزار متر ترک های موجود در سطح جاده درزگیری شده است.

وی از اجرای روکش نهایی راه روستایی آشتیان- حاتم آباده به طول ۵۰۰ متر خبر داد و افزود: وضعیت خرابی جاده طرمزد نیز به طول ۵۰۰ متر از ابتدای سال تاکنون بهسازی شده است.

نظر شما