شناسهٔ خبر: 5443 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی هرمزگان مطرح کرد:

برگزاری مانور مشترک راهداران هرمزگان با نیروهای امدادی سفرهای نوروزی/ لزوم هماهنگی بین نیروهای امدادی این استان

مانور راهداران هرمزگان مانور مشترک راهداران هرمزگان با نیروهای امدادی سفر نوروزی با حضور استاندار هرمزگان، مسوولان استانی و دست اندرکاران سفر در محل فرماندهی نیروی انتظامی هرمزگان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان، در این مانور راهداران هرمزگان به همراه نیروهای امدادی از جمله پلیس، اورژانس، آتش نشانی و هلال احمر عملیات مشترک اجرا کردند.

فرشید دستوان، مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان در حاشیه برگزاری این مراسم با اهمیت خواندن برگزاری این مانور گفت: یکی از راه‌های سرعت بخشیدن به امداد رسانی هماهنگی بین بخشی است که در این مدت در جاده‌ها خدمات رسانی می‌کنند.

وی با بیان این‌که بخش عمده‌ای از زمان گردشگران در جاده‌ها سپری می‌شود، افزود: می‌طلبد که آمادگی نیروهای حاضر در جاده‌ها در بالاترین سطح خود باشد.

وی گفت: اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان تلاش کرده علاوه بر راهداری‌های ثابت جاده‌ای در نقاط پر تردد نیز راهدارخانه سیار دایر کند که امیدواریم بتوانیم در خدمات رسانی به مردم گامی برداشته باشیم.

نیروهای خدمات رسان به خوبی پذیرای مسافران نوروزی در هرمزگان باشند

استاندار هرمزگان نیز در این مراسم گفت: از همه نیروهای خدمات رسان در ایام نوروز می‌خواهم به خوبی پذیرای مسافران نوروزی در استان هرمزگان باشند و کار خدمت رسانی و هدایت و راهنمایی گردشگران را انجام دهند.

جاسم جادری بیان کرد: باید با تلاش همگانی خاطره‌ای خوش را برای مسافران نوروزی در سال جدید در هرمزگان رقم بزنیم./

نظر شما