شناسهٔ خبر: 54451 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان عنوان کرد:

تداوم فعالیت راهسازی در حوزه راه‌های اصلی و بزرگراهی با اجرای ۴۳ پروژه فعال

راهسازی مدیرکل راه و شهرسازی کردستان گفت: هم‌اکنون فعالیت‌های راهسازی در حوزه راه‌های اصلی و بزرگراهی استان با اجرای ۴۳ پروژه فعال در حال تداوم است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی کردستان، شهرام ملکی با اعلام مطلب فوق اظهار کرد: بهسازی راه‌های استان در تمامی بخش‌ها از جمله راه اصلی، بزرگراهی و راه روستایی با جدیت در حال انجام است که در همین راستا می‌توان به پروژه‌های فعال راه‌های بین‌شهری در سطح استان به تعداد حدود ۴۳ پروژه اشاره کرد.

ملکی ادامه داد: سطح برخورداری استان کردستان در تمامی بخش‌های راه با میانگین کشوری فاصله بسیاری دارد که خوشبختانه در ۲ سال گذشته با اقدامات انجام شده و حمایت‌های صورت گرفته توانستیم گام‌های مثبتی برداشته و این فاصله با میانگین کشوری را کاهش دهیم.

وی افزود: امسال نیز در ادامه کارهای گذشته فعالیت‌های راهسازی تداوم دارد به‌طوری که هم‌اکنون پروژه‌های مهم استان توسط پیمانکاران بومی در حال اجرا و فعال می‌باشند.

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان اظهار امیدواری کرد با ادامه حمایت‌ها و تداوم فعالیت‌های راهسازی شاهد شکوفایی بیش از پیش در راه‌های استان باشیم.

نظر شما