شناسهٔ خبر: 54477 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در استان مرکزی صورت گرفت:

بررسی مشکلات مسکن مهر مهاجران در استان مرکزی

مسکن مهر استان مرکزی مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی گفت: در جلسه‌ای با حضور مدیرکل دفتر فنی استانداری مرکزی کارشناسان اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی مشکلات تعاونی‌های مسکن مهر این شهر بررسی و برای رفع مشکلات آنان تصمیمات لازم اخذ شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی، مجید موزونی افزود: در این جلسه مقرر شد کارگروه تخصصی برای بررسی تمامی مشکلات و نواقص تعاونی‌ها تشکیل که با اخذ تصمیم‌های لازم معضل مسکن مهر در شهر مهاجران رفع گردد.

موزونی تأکید کرد: مجموع مسکن مهر احداثی شهر مهاجران ۲۹۲۶ واحد بوده که از این تعداد، یک‌هزار و ۱۷۶۰ واحد آن در قالب ۳۱ تعاونی احداث شده است.

وی بیان کرد: واحدهایی که در قبل واگذار شده است دارای نواقصی از قبیل نقص در تکمیل محوطه‌سازی، عدم اخذ گواهی استاندارد آسانسورها، نداشتن پایان کار شهرداری و صورت مجالس تفکیکی اسناد مالکیت بوده‌اند که در این جلسه مقرر شد اداره کل تعاون و رفاه اجتماعی استان نسبت به تعیین و معرفی نماینده تعاونی‌های مسکن مهر شهر مهاجران اقدام عاجل نماید و امید است با همکاری تعاونی‌ها و دستگاه‌های مرتبط، مشکلات مذکور به‌زودی رفع گردد.

نظر شما