شناسهٔ خبر: 54485 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

توسط مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری انجام شد:

بازدید از پروژه‌های راه و شهرسازی شهرستان‌های کوهرنگ و فارسان

داریوش حسینی مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با هدف بازدید از پروژه‌های راه و شهرسازی شهرستان‌های کوهرنگ و فارسان به این شهرستان‌ها سفر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری، داریوش حسینی با هدف بازدید از پروژه‌های راه و شهرسازی شهرستان‌های کوهرنگ و فارسان به این شهرستان‌ها سفر کرد.

حسینی با اشاره به وضعیت ۵ پروژه در دست اقدام این اداره کل در شهرستان کوهرنگ شامل احداث سالن ورزشی ۱۲۰۰ نفره چلگرد، ساختمان فرمانداری کوهرنگ، احداث فرهنگسرای چلگرد، بهسازی و آسفالت جاده شیخ علیخان به غاریخی و بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی این شهرستان گفت: در صورت تأمین اعتبار مورد نیاز؛ تکمیل و بهره‌برداری پروژه‌های مذکور در سریع‌ترین زمان ممکن صورت خواهد پذیرفت.

وی همچنین از پروژه‌های در دست اقدام اداره کل راه و شهرسازی شهرستان فارسان بازدید کرد.

وی در این بازدید که با حضور نماینده مردم شهرستان‌های فارسان اردل کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، جمعی از اعضا شورای شهر و شهرداران شهرهای شهرستان صورت پذیرفت بر تسریع در تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام این شهرستان در حوزه راه و شهرسازی تأکید کرد.

حسینی در حاشیه این بازدید از تکمیل و بهره‌برداری زمین چمن باباحیدر در سه بخش خبر داد.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری در این خصوص گفت: فاز اول این پروژه شامل عملیات زیرسازی، خاک‌ریزی و خاک‌برداری و کاشت چمن، فاز دوم شامل تکمیل حصار زمین چمن و فاز سوم نیز شامل احداث ساختمان و ابنیه فنی این پروژه ورزشی است.

در بخش دیگری از این بازدید که از پروژه فرهنگسرای شهر باباحیدر صورت پذیرفت مدیرکل راه و شهرسازی استان از تکمیل ساختمان فرهنگسرای باباحیدر تا یک ماه آینده خبر داد، وی اعتبار هزینه شده برای این پروژه را هشت هزار میلیون ریال اعلام کرد.

حسینی همچنین اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این فرهنگسرا را هفت هزار میلیون ریال عنوان کرد.

وی در خاتمه این دیدار از پروژه‌های ادامه چهارخطه‌های فارسان-چلگرد (حدفاصل باباحیدر، حیدرآباد) و احداث سالن ورزشی فیل آباد بازدید به عمل آورد.

نظر شما