شناسهٔ خبر: 54524 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون عمرانی استانداری گلستان:

تلاش می‌کنیم ساخت و ساز در بافت فرسوده شهری رونق بگیرد

بازدید معاون عمرانی استانداری گلستان گفت: با تصویب و بازنگری قوانین در راستای تسهیل و تسریع در ساخت و ساز در محدوده بافت‌های فرسوده به دنبال رونق آن هستیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، میرمحمد غراوی معاون امور عمرانی استانداری گلستان طی بازدید دیروز خود از پروژه در حال تکمیل طرح آفتاب (فاز ۲ و ۳) و بافت‌های فرسوده و تاریخی شهرستان گرگان افزود: این آمادگی وجود دارد جهت تشویق حضور بخش خصوصی به این بخش همکاری لازم توسط سازمان‌های متولی صورت پذیرد.

وی با اشاره به این نکته که در استان گلستان ۱۹۳۹ هکتار محدوده ناکارآمد شهری داریم، افزود: از این مقدار ۴۶۵ هکتار آن در شهرستان گرگان وجود دارد که می‌طلبد در این حوزه بیشتر تلاش کنیم.

غراوی همچنین از بافت تاریخی گرگان و اقدامات انجام شده توسط این اداره کل در این محدوده بازدید کرد و طی نشستی برنامه‌ها و چالش‌های پیشرو این حوزه را بررسی نمود.

شایان ذکر است در بازدید دیروز حسین محبوبی مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان، مهندس مقدم مدیرکل دفتر فنی استانداری، مدیرعامل شرکت عمران سازان استان گلستان و شهردار شهر گرگان، کارشناسان و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی وی را همراهی می‌کردند.

نظر شما