شناسهٔ خبر: 54548 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خبر داد:

بازآفرینی ۵۸ محله ناکارآمد شهری در خراسان رضوی

جلسه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: ۵۸ محله از مجموع محلات ناکارآمد شهری استان تا پایان سال هزار و ۴۰۰ بازآفرینی می شود.

به گزارش  پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي خراسان رضوي، محمد مقدوری در جلسه ستاد بازآفرینی استان با اشاره به اجرای این طرح با فرمان رئیس جمهور در اردیبهشت ماه در کشور، گفت: در مجموع دو هزار و ۷۰۰ محله ناکارآمد در سطح کشور شناسایی شده است.

وی اظهار داشت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، تا پایان سال هزار و ۴۰۰  باید هزار و ۴۰۹ محله در سطح کشور باز آفرینی شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی افزود: از مجموع این محلات، ۱۱۷ محله مربوط به استان خراسان رضوي است که بر اساس برنامه، ۵۸ محله تا پایان سال هزار و ۴۰۰ باز آفرینی خواهند شد.

مقدوری تأکید کرد: به منظور تأمین مالی و تسهیل در اجرای این طرح باید اعتبار مورد نیاز آن منطبق با حجم عملیات تطبیق داده شود و برنامه عملیاتی و برش شهرستانی آن تدوین گردد و مبنای عمل قرار گیرد.

وی تصریح کرد: به استناد برنامه ملي بازآفريني، دستگاه هاي عضو ستاد بازآفريني استان و شهرداري ها و بخش خصوصي بايستي نسبت به سهم هر بخش در اين محلات برنامه بازآفريني را اجرايي نمايند. 

نظر شما