شناسهٔ خبر: 54595 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

در راستای افزایش عملکرد انجام شد؛

برگزاری گراف تخصصی بازرگانی به منظور بررسی موضوعات حمل محمولات سوختی

قطار باری گراف تخصصی بازرگانی به منظور بررسی موضوعات حمل محمولات سوختی برگزار و مقرر شد با بررسی و حل مشکلات مطروحه جلسات آتی به‌صورت ماهیانه به‌صورت مستمر تشکیل شود تا در خصوص افزایش عملکرد این محمولات اقدامات اساسی صورت پذیرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران؛ این جلسه روز گذشته با حضور مدیرکل سیر و حرکت، خط و سازه‌های فنی، مدیران کل راه‌آهن تهران، اراک، اصفهان، جنوب، هرمزگان، جنوب شرق، خراسان، فارس، شمال، نمایندگان و مسئولین شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در مناطق مربوطه، نمایندگان ستاد شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، مدیران عامل و نمایندگان شرکت‌های حمل‌ونقل ریلی دارای واگن‌های مخزن دار به میزبانی اداره کل بازرگانی و بازاریابی از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این جلسه ضمن ارائه آمار عملکرد محمولات سوختی و مشکلات و معضلات موجود نسبت به ارائه نقطه نظرات از سوی اعضای حاضر اقدام و مواردی همچون الزام تحقق کامل برنامه حمل اعلامی از سوی شرکت نفت، مشکلات مربوط به نواقص واگن‌ها، کمبود نیرو و تعداد شیفت شرکت نفت در برخی مناطق، تجهیزات مورد نیاز شرکت نفت جهت انجام هرچه مطلوب‌تر عملیات تخلیه و بارگیری، تشکیل کمیته تخصصی، واگذاری امور یکی از مراکز تخلیه یا بارگیری به یک پیمانکار واحد، بررسی همه‌جانبه مشکلات مناطق و انبارهای نفت، ارائه پیشنهاد به‌منظور افزایش برنامه در برخی مناطق، امور سیر و حرکتی، فنی، تعداد واگن‌های موردنیاز در هر سیکل حمل، تطابق نوع واگن با تجهیزات تخلیه و بارگیری و... مطرح شد.

همچنین مقرر شد با بررسی و حل مشکلات مطروحه جلسات آتی به‌صورت ماهیانه به‌صورت مستمر تشکیل شود تا در خصوص افزایش عملکرد این محمولات اقدامات اساسی صورت پذیرد.

نظر شما