شناسهٔ خبر: 54609 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

به منظور بازدید از پروژه‌های راه و شهرسازی صورت گرفت:

سفر وزیر راه و شهرسازی به استان گلستان/ حضور در جلسه ستاد بازآفرینی شهری و بازدید از محور نفت- گنبد

آخوندی سفر وزیر راه و شهرسازی در راس هیاتی به منظور بازدید از پروژه‌های راه و شهرسازی استان گلستان وارد فرودگاه گرگان وارد شد و مورد استقبال مقامات ملی و استانی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی در راس هیاتی به منظور بازدید از پروژه‌های راه و شهرسازی استان گلستان وارد فرودگاه گرگان شد و مورد استقبال استاندار گلستان، نمایندگان مجلس و مسئولین راه و شهرسازی استان قرار گرفت.

گفتنی است بازدید از مجموعه فرودگاه بین‌المللی گرگان، حضور در جلسه ستاد بازآفرینی شهری به منظور بررسی اقدامات انجام گرفته در حوزه بازآفرینی و بهسازی و نوسازی شهری در استان، بازدید از محور جاده نفت گنبد، بازدید از محور کمربندی پیشنهادی گنبد و مسیر آق‌آباد از برنامه‌های اولین روز سفر وزیر راه و شهرسازی خواهد بود.

براساس برنامه زمان‌بندی پیشنهادی وزیر راه و شهرسازی در ساعات پایانی روز پنج‌شنبه نیز با هدف بررسی مسائل و مشکلات در جلسه شورای راه و شهرسازی در محل خانه گفتمان شهر گرگان حضور پیدا خواهد کرد.

طبق برنامه ارائه شده آخوندی و هیئت همراه در روز جمعه ضمن حرکت به سمت کلاله و برپایی نماز عید سعید فطر در این شهر از پل کوسه و دوراهی کلاله نیز بازدید و در جریان جزئیات پروژه قرار خواهد گرفت./

نظر شما