شناسهٔ خبر: 54617 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

میرشفیع خبر داد:

ساخت بزرگترین آزادراه کشور از نطنز تا بندرعباس به طول ۷۰۰ کیلومتر

سیدحسین میرشفیع معاون ساخت و توسعه آزاد راه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور به همراه دکتر بلوردی مدیرکل راه وشهرسازی استان کرمان از پروژه آزاد راهی سیرجان- بندرعباس بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه وشهرسازی استان کرمان، سیدحسین میرشفیع معاون ساخت و توسعه آزاد راه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در حاشیه این بازدید گفت: بزرگترین آزادراه کشور از نطنز تا بندرعباس به طول ۷۰۰ کیلومتر احداث می‌شود که قطعه اول آن از سیرجان تا بندرعباس به طول ۶۰ کیلومتر در حال اجرا است.

میرشفیع اظهار کرد: بزرگترین آزادراه کشور از نطنز تا بندرعباس به طول ۷۰۰ کیلومتر احداث می‌شود که قطعه اول آن امروز از سیرجان تا بندرعباس به طول ۶۰ کیلومتر در حال اجرا است و برای مرحله اول آن بخش خصوصی ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار گذاشته است.

معاون ساخت و توسعه آزاد راه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: برای احداث هر کیلومتر این آزادراه ۸ میلیارد تومان نیاز است و بخشی از اعبارات دولتی هم برای این طرح اختصاص داده می‌شود و امیدواریم که طی دو سال آینده بتوانیم از این آزاد راه استراتژیک بهره‌برداری کنیم.

نظر شما