شناسهٔ خبر: 54685 - سرویس شرکت‌ها
نسخه قابل چاپ

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی گزارش می‌دهد؛

افزایش ۴ تا ۷درجه‌ای دما در شمال وجنوب کشور/ طوفان گرد و خاک در زابل و شرق و شمال‌شرق کشور/ آب‌های جنوب کشور به سبب وزش بادهای شدید، مواج و متلاطم است

آب و هوا بر اساس پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی، طی امروز و فردا، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید لحظه ای در تهران و ۹ استان کشور پیشی بینی شده است و در عین حال علاوه بر وزش بادهای شدید و گرد و خاک در استان‌های جنوبی کشور، دمای هوا در استان‌های شمالی و جنوبی ۴ تا ۷ درجه افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، برای امروز و فردا به ویژه برای ساعات بعدازظهر و اوایل شب، در برخی از نقاط استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، قزوین، گیلان، مازندران، و به صورت پراکنده تر در ارتفاعات البرز، تهران و شمال سمنان، رگبار، رعد و برق و وزش بادهای شدید لحظه ای رخ می دهد.

برای روز یکشنبه در مناطق شمالی کشور همچون آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و ارتفاعات البرز بارش های پراکنده ادامه می یابد و در سایر مناطق کشور نیز جوی پایدار حاکم می شود.

برای امروز، در شرق و شمال شرق کشور، وزش بادها شدید است و حتی در منطقه زابل باد و گرد و خاک را داریم. همچنین در جنوب غرب کشور همچون ایلام، خوزستان و بوشهر طی سه روز آینده، وزش بادهای شدید و گرد و خاک پیش بینی شده است.

این گزارش می افزاید که آب‌های جنوب کشور نیز به سبب وزش بادهای شدید، مواج و متلاطم پیش‌بینی شده است. به لحاظ دمایی نیز از امروز تا روز یکشنبه روند افزایش نسبی دما را در بیشتر مناطق کشور داریم. امروز بر روی مناطق شمال شرقی کشور نیز افزایش ۴ تا ۶ درجه ای دما را خواهیم داشت. روز یکشنبه نیز در جنوب غرب کشور، هوا ۵ تا ۷ درجه افزایش دما خواهد داشت.

نظر شما