شناسهٔ خبر: 54706 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره مسافر اداره راهداری استان همدان عنوان کرد:

افزایش رضایت مسافران حمل‌ونقل برون‌شهری از مهمترین وظایف اداره راهداری استان

اتوبوس رئیس اداره مسافر اداره کل راهداری استان همدان گفت: افزایش سطح رضایتمندی در بین مسافرانی که از سیستم حمل‌ونقل برون‌شهری استفاده می‌کنند از مهمترین وظایف این اداره کل در بخش حمل‌ونقل مسافر است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان، وحید سخائیان با بیان اینکه شرکت‌های مسافربری باید متناسب با نیاز مردم حرکت کنند، اظهار کرد: تجهیزات داخل ناوگان دکور نیست و باید برای رفاه حال مسافران از تمامی تجهیزات تعبیه شده در آن استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه مهمترین بحث در حمل‌ونقل جاده‌ای بحث ایمنی و رعایت حال مسافران است، ادامه داد: همه باید تلاش کنیم تا آسایش مسافران فراهم آمده و آن‌ها به راحتی سفرهای خود را انجام دهند.

سخائیان ابراز کرد: امروزه مردم به رفاه و آسایش خود اهمیت می‌دهند و در این راستا شناسایی نیازهای مردم، تأمین رفاه و امنیت سفر، ارتقاء خدمات به آحاد جامعه و افزایش سطح رضایتمندی در بین مسافرانی که از سیستم حمل‌ونقل برون‌شهری استفاده می‌کنند از مهمترین وظایف این اداره کل در بخش حمل‌ونقل مسافر است.

این مسئول در ادامه بر نحوه اخلاق و وظایف رانندگان و پرسنل شرکت‌های مسافربری تأکید و تصریح کرد: داشتن اخلاق حرفه‌ای موجب جلوگیری از بروز حوادث احتمالی، افزایش ایمنی حمل‌ونقل مسافر، افزایش روزافزون حمل‌ونقل جاده‌ای و شناسایی جایگاه واقعی رانندگان می‌شود.

رئیس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان با بیان اینکه در سال‌های اخیر سطح خدمات در بخش حمل‌ونقل اتوبوسی از افزایش کیفی بالایی برخوردار بوده است، اذعان کرد:‌ ناوگان مسافری در این بخش توسعه کیفی یافته و در راستای ارتقاء خدمات به مسافران، آموزش‌های لازم به رانندگان و مهمان‌داران انجام شده است.

این مسئول با تأکید بر اینکه سفر ایمن و راحت همراه با نشاط و احترام متقابل حق مسافر است، بیان کرد: در این خصوص شرکت‌های حمل‌ونقل مسافر در استان ملزم به استفاده از ناوگان مناسب و نظارت بر عملکرد رانندگان زیر پوشش خود در خصوص خدمت‌رسانی هرچه مطلوب‌تر به مسافران بر اساس آیین‌نامه‌ها و بخشنامه‌های صادره هستند.

نظر شما