شناسهٔ خبر: 5471 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون وزیر راه در مراسم تودیع و معارفه مدیران‌کل کرمانشاه خبر داد:

خدمات‌‌رساني ۱۵ هزار راهدار در جاده‌هاي كشور در ايام نوروز / اتمام ۲۱ هزار واحد مسکن مهر در استان کرمانشاه

سیدعلایی معاون وزير راه و شهرسازي در كرمانشاه از خدمات رساني ۱۵ هزار راهدار در جاده هاي كشور در ايام نوروز امسال جهت خدمات رساني بهتر به مسافران نوروزي خبرداد.

به گزارش روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان كرمانشاه، سيد سعيد سيدعلايي در مراسم توديع و معارفه مديران كل سابق و جديد اداره كل راه و شهرسازي گفت:با توجه به آغاز سفرهاي نوروزي و درجهت كاهش سوانح رانندگي از ۲۵اسفند ۱۵هزار راهدار در جاده ها در اين ايام به خدمات رساني بهتر به مسافران نوروزي مي پردازند.

وي همچنين افزود: استان كرمانشاه داراي ۹۱۱۷كيلومتر راه اصلي و ۶۷۶۸كيلومتر راه روستايي مي باشد كه اين راهها با اعتبار ۲۱۳۸ ميليار ريال و در قالب  ۴۷۶ پروژه احداث شده است.

وي در اين مراسم اشاره اي به ساخت مسكن مهر استان كرد و گفت: در استان كرمانشاه ۵۵ هزار واحد مسكن مهر در حال ساخت مي باشد كه تا كنون ۲۱ هزار واحد از اين تعداد تحويل متقاضيان شده و انشاءالله تا پايان سال ۹۴ بقيه واحدها احداث خواهد شد.

سيد علايي اشاره اي به موقعيت ويژه و ممتاز استان كرد و گفت: با توجه با اينكه كرمانشاه داراي ۳۳۰كيلومتر مرز مشترك با كشور عراق مي باشد و بر سر راه كريدور شمال غرب به جنوب غرب كشور قرار دارد همچنين با چهار استان كردستان و همدان و ايلام ولرستان همجوار مي باشد كه همه اينها نشان از قرار گرفتن  استان كرمانشاه در منطقه مهمي از كشور قرار دارد.

سيد علايي بر اجراي كامل مصوبات سفر مقام معظم رهبري در استان در حوزه راه و شهر سازي،تكميل واحدهاي مسكن مهر و احياي بافت فرسوده كرمانشاه تاكيد كرد .

در اين مراسم عبدالله بهادري بعنوان مدير كل راه و شهر سازي استان كرمانشاه معرفي و از زحمات حسن فدايي تقدير شد.

نظر شما