شناسهٔ خبر: 54711 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ساردوئی مطرح کرد؛

انعقاد قرارداد احداث قطعه ۳ بزرگراه جیرفت- بافت- سیرجان

محمد ساردویی مدیرکل اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان از انعقاد قرارداد قطعه ۳ احداث باند دوم محور جیرفت- بافت- سیرجان به مبلغ ۳۷۵ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان، محمد ساردوئی مدیرکل اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان از انعقاد قرارداد قطعه ۳ احداث باند دوم محور جیرفت– بافت– سیرجان به مبلغ ۳۷۵ میلیارد ریال خبر داد.

وی افزود: در صورت تخصیص اعتبار با اجرای این قرارداد ۱۱ کیلومتر بزرگراه از کیلومتر ۱۵ تا کیلومتر ۲۶ و دو دستگاه پل بزرگ کلدان و سفید باز تکمیل و به بهره‌برداری خواهند رسید.

با تکمیل این قطعه ترافیک این نقطه از محور روان و ارتباط جنوب استان با شهرستان‌های بافت و سیرجان تسهیل می‌گردد، همچنین باعث جلب سرمایه‌گذاران بخش گردشگری و رونق بیشتر مناطق گردشگری دلفارد و ساردوئیه خواهد شد.

لازم به ذکر است، بزرگراه جیرفت– بافت– سیرجان به طول کلی ۲۷۰ کیلومتر است که ۱۱۰ کیلومتر آن در حوزه اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان قرار دارد و تاکنون ۱۵ کیلومتر آن به بهره‌برداری رسیده است. جهت تکمیل کامل این محور مبلغ ۳۴۰۰ میلیارد ریال مورد نیاز است.

نظر شما