شناسهٔ خبر: 54763 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

باقری فرد خبر داد:

بازپس‌گیری بیش از ۱۰ هکتار اراضی ملی از سودجویان

محمدرضا باقری فرد مدیر کل راه وشهرسازی لارستان گفت: بیش از ۱۰ هکتار از اراضی ملی به ارزش ۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال از متصرفان بازپس گرفته شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان، بیش از ۱۰ هکتار از اراضی ملی به ارزش ۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال از متصرفان بازپس گرفته شد.

محمدرضا باقری فرد مدیرکل راه و شهرسازی لارستان اظهار کرد: با توجه به گشت زنی و هوشیاری مأمورین یگان حفاظت از اراضی این اداره کل و شناسایی افراد خاطی پرونده آن‌ها به دادگاه جهت اعمال قانون ارجاع داده شده است که در سه مورد در شهرهای گراش، جویم و لامرد با حکم دادگاه رفع تصرف صورت گرفت.

وی افزود: در شهر گراش زمینی به مساحت ۵۱۵۱ متر مربع به ارزش یک و نیم میلیارد ریال در شهر جویم زمینی به مساحت ۱۷۵۰ مترمربع به ارزش یک و نیم میلیارد ریال و زمینی در شهر لامرد به مساحت ۳۵۱۴ مترمربع به ارزش سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال رفع تصرف شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از ۲۰۰ پرونده در مربوط به تصرف اراضی ملی پس از تشکیل پرونده به دادگاه ارجاع داده شده و پس از مشخص شدن رأی دادگاه حکم اجرایی خواهد شد.

نظر شما