شناسهٔ خبر: 5489 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

عبداللهی در جمع شورای اداری تشریح کرد:

گزارش دستاوردها و موفقیت‌های اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان

شورای اداری بندر امام مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان در جمع شورای اداری این اداره کل ضمن برشمردن مجموعه اقدامات و دستاوردهای منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) در سال جاری، بر لزوم توجه بیشتر به مشتریان و جلب رضایت آنان از طریق ساز و کار های اندیشه شده، به عنوان اصل مهم در ارائه خدمات تأکید ورزید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل ازروابط عمومی بنادر و دریانوردی استان خوزستان، طی این نشست که با حضور مدیران بنادر خوزستان و اعضای شورای اداری اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان در ۲۵ اسفندماه سال جاری برگزار گردید، مهندس عبداللهی اهم دستاوردها و موفقیت های این اداره کل در حوزه های عملیاتی، توسعه ای، فنی و سرمایه گذاری  را مرور کرده و با اشاره به برخی از چالش های پیش آمده طی ماه های گذشته، از مساعدت مدیران سازمان بنادر و دریانوردی در رفع آنها تشکر و بر لزوم استمرار عملکرد مطلوب در این حوزه ها با انجام برنامه ریزی های کوتاه مدت و بلند مدت به منظور تثبیت و تداوم این موفقیت ها تأکید نمود.

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، موفقیت در کسب جایگاه نخست در حوزه ترانزیت خروجی، ارتقاء و بهبود شاخص های عملیاتی، آمادگی در برابر بحران ها و حوادث غیر مترقبه از طریق برگزاری مانور های موفقیت آمیز، تداوم در برخورداری از جایگاه برتر در حوزه HSE بنادر و بهره برداری به هنگام  از پروژه های بزرگ عمرانی، سرمایه گذاری و فنی را  از جمله این دستاوردهای قابل توجه برشمرده و افزود: اینجانب از یکایک همکاران کوشای خود در این اداره کل تشکر نموده و سپاسگزاری اعضای هیأت عامل سازمان بنادر و دریانوردی را بابت این تلاش های مثمر ثمر ابلاغ می کنم.

مهندس عبداللهی همچنین طی این نشست بر ضرورت برنامه ریزی و هدف گذاری جهت طراحی حرکت تیمی و در چارچوب کار گروهی تأکید کرده و ضمن تشبیه اعضای سازمان به یک تیم اظهار داشت: تیم می بایست در زمین خط کشی شده حرکت نماید.

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان رمز دست یابی به یک موفقیت بزرگ در کار جمعی و گروهی را  در گرو برخورداری از اراده ی جمعی برشمرده و تصریح کرد: همه ی ما باید برای نیل به تحقق اهداف والای سازمانی  یک اراده ی مشترک داشته باشیم. 

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) با اشاره به اصل مهم مشتری مداری در ارائه خدمات گسترده و بهینه به آنان و لزوم توجه هر چه بیشتر به نقش مشتریان در رونق فعالیت های بازرگانی اظهار داشت: با داشتن سبد محصول، سبد مشتریان هم مورد توجه ی ما خواهد بود.

مهندس عبداللهی طی این نشست پایانی سال ۹۳ افزود: با توجه به اهمیت موضوع فوق الذکر، عزم در رسیدگی بهتر به مشتریان را در سرلوحه کار تمامی بخش های این اداره کل در برنامه های آتی به منظور  توسعه بیشتر فعالیت های بازرگانی برشمرده و از راه اندازی و ایجاد مرکزی با همین موضوع در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) خبر داد.

یاد آور می شود  طی این نشست که تمامی مدیران بنادر خوزستان و معاونین اداره کل بنادر و دریانوردی استان حضور داشتند، طی گزارشی درباره اهم اقدامات، چالش ها و راهکارهای حل مشکلات و برنامه های آتی برای توسعه فعالیت ها در حوزه دریایی استان خوزستان مرور و بررسی گردید.

نظر شما