شناسهٔ خبر: 54963 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در راستای افزایش ضریب ایمنی جاده‌های مواصلاتی این شهرستان صورت گرفت؛

نصب علائم ایمنی در جاده‌های شهرستان میناب

نصب علائم رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان میناب گفت: در راستای افزایش ضریب ایمنی جاده‌های مواصلاتی این شهرستان، انواع علائم ایمنی شامل تابلوهای اخطاری، انتظامی در محور‌های این شهرستان توسط راهداران نصب شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان، علی ذاکری با بیان اینکه علائم جاده ای نقش بسیار موثری در راه‌ها دارند و زبان گویای جاده‌ها محسوب می‌شوند، اظهار کرد: در راستای افزایش ضریب ایمنی جاده‌های مواصلاتی این شهرستان، انواع علائم ایمنی شامل تابلوهای اخطاری، انتظامی در محور‌های این شهرستان توسط راهداران نصب شد.  در همین راستا تعداد ۱۲۵۰عدد تابلو اخطاری و انتظامی شامل (مسیر نما،جهت نما و ...) و ۴۷متر مربع اطلاعاتی نصب گردیده و کماکان در حال نصب است .

وی همچنین از رفع نقاط حادثه خیز و نصب ۳۰۰ متر گاردریل در آینده نزدیک خبر داد و گفت: از جمله اقدامات این اداره در زمینه ایمنی محورهای شهرستان، پاکسازی و زیباسازی حریم راه‌ها، لکه گیری جاد ه‌ها، نصب انوع علائم ایمنی، بروز رسانی چراغهای چشمک زن و اجرای خط کشی راههای شهرستان میناب در سال جاری بوده است .

علی ذاکری ادامه داد: اضافه نمودن تقویت علائم افقی و عمودی، بهبود وضعیت حفاظ‌ها و روشنایی محور‌ها، ایمن سازی و ساماندهی نقاط پر تصادف خط کشی و لکه گیری، شستشو و ترمیم علائم، جمع آوری لاشه حیوانی و زباله در سطح محور‌ها از جمله فعالیت‌های ایمن سازی است که به طور گسترده توسط راهداران پر تلاش در حال انجام است .

وی افزود: نصب این علایم علاوه بر هشدار و اطلاع‌رسانی سبب ارتقاء ایمنی عبور و مرور و کاهش تصادفات جاده‌ای می‌شود .

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان میناب از رانندگان درخواست کرد ضمن توجه کامل به پیام‌های موجود در بنر‌های ثبت شده،در رعایت مقررات ایمنی برای پیشگیری از حوادث احتمالی همکاری کنند

نظر شما