شناسهٔ خبر: 55016 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

به منظور بررسی برنامه اقدام جامع مشترک دستگاه‌ها؛

معاون وزیر راه و شهرسازی به خراسان رضوی می‌رود/ بازدید از پروژه‌های حاشیه شهر مشهد

بافت فرسوده مشهد معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران فردا دوشنبه با هدف بررسی و ارزیابی برنامه اقدام جامع مشترک دستگاه‌ها و نهادهای عضو ستاد استان در امر بازآفرینی شهری به خراسان رضوی سفر خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شرکت بازآفرینی شهری ایران، هوشنگ عشایری، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران فردا، دوشنبه به استان خراسان رضوی سفر می کند.

هدف از این سفر شرکت در ستاد بازآفرینی استان و بررسی و ارزیابی برنامه اقدام جامع مشترک دستگاه ها و نهادهای عضو ستاد استان درامر بازآفرینی شهری است.

مدیر عامل شرکت باز آفرینی شهری ایران در این سفر با استاندار خراسان رضوی دیدار و گفتگو می کند.

همچنین بازدید از پروژه های حاشیه شهر مشهد مقدس واقع در محله پنج تن، شامل احداث مدرسه در شهرک ابرار۱ و شهرک ابرار ۲، از برنامه های دیگر مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری در سفر به استان خراسان رضوی است.

همچنین مهندس عشایری، در سومین جلسه ستاد بازآفرینی شهری استان شرکت می کند. در این جلسه مدیر کل راه و شهر سازی استان، گزارشی از عملکرد بازآفرینی شهری در استان خرسان رضوی ارائه خواهد کرد. شهرداران مشهد، سبزوار، نیشابور و تربت حیدریه نیز گزارش هایی از وضعیت و اقدامات انجام شده در بافت های هدف تحت پوشش خود ارائه می کنند./

نظر شما