شناسهٔ خبر: 55032 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

در راستای تکریم ارباب رجوع و اجرای منشور حقوق شهروندی صورت گرفت؛

آغاز به کار میز خدمت در سازمان بنادر و دریانوردی

میز خدمت در راستای اجرای منشور حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع و با حضور محمد راستاد مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی "میز خدمت" در این سازمان آغاز به کار کرد.

در مراسم آغاز به کار "میز خدمت" در سازمان بنادر و دریانوردی، منصور آرامی معاون برنامه ریزی و توسعه منابع، محمدرضا اله‌یار معاون فنی مهندسی و توسعه امور زیربنایی و جمعی از مدیران و مسئولان این سازمان حضور داشتند.

علی‌جان علی‌اکبری بازرس مدیرعامل و مسئول ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان بنادر و دریانوردی درحاشیه این مراسم با بیان اینکه این اقدام در راستای ارائه خدمت مطلوب‌تر به مراجعه‌کنندگان و ذینفعان سازمان بنادر و دریانوردی و در اجرای بخشنامه اخیر رئیس جمهور به دستگاه های اجرایی مبنی بر اجرایی نمودن "میز خدمت" صورت گرفته است، گفت: در "میز خدمت سازمان" از حوزه هر معاونت یک نماینده تام‌الاختیار حضور دارد و نماینده دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات نیز به نمایندگی از حوزه مدیرعامل و به عنوان هماهنگ کننده "میز خدمت" در آنجا مستقر خواهند شد.

به گفته علی اکبری، "میز خدمت" در بنادر کشور نیز شکل گرفته و هم‌اکنون آماده ارائه خدمات بهتر به ذینفعان و شرکاء تجاری سازمان بنادر و دریانوردی هستند.

وی افزود: وظیفه کنترل "میز خدمت" بر عهده حوزه بازرسی ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان بنادر و دریانوردی است که زیرنظر مقام‌عالی سازمان به وظایف خود عمل می کند

بازرس مدیرعامل و مسئول ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان بنادر و دریانوردی تاکید کرد: سازمان بنادر از جمله سازمان های حاکمیتی پیشرو در کشور است که اکثر خدمات خود را به صورت الکترونیکی از طریق پورتال سازمان به آدرس www.pmo.ir ارائه می نماید و آندسته از مخاطبانی که ضرورت دارد مکاتبات خود را به صورت حضوری پیگیری نماید می توانند از طریق "میز خدمت" اقدام کنند.  

وی افزود: به استناد ماده ۱۷ مصوبه شورای عالی اداری کشور دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان موظف است هر ۳ ماه یک بار گزارش عملکرد "میز خدمت" در ستاد مرکزی و بنادر را به سازمان امور اداری و استخدامی کشور اعلام نماید.

بازرس مدیرعامل و مسئول ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان بنادر و دریانوردی خاطر نشان کرد: مخاطبان سازمان بنادر می توانند علاوه بر پیگیری مکاتبات و درخواست های اداری؛ پیشنهادات، انتقادات و نقطه نظرات خود از طریق سامانه shahrah.mrud.ir، با شماره تلفن ۸۴۹۳۳۰۲۰ نیز درخواست های خود را به صورت صوتی، تصویری و مکتوب ثبت و پیگیری نمایند.  

نظر شما