به گزارش روابط عمومي فرودگاه مهرآباد، ميرسعيد صفی نيا با اعلام اين خبر عنوان كرد: با افزایش پروازهای فرودگاه در فصل تابستان، نظارت بر عملكرد ارگانها و شركتهای هواپيمايی، نظارت بر نحوه فعاليت تاكسيرانی و ديگر بهرهبرداران فرودگاهی را افزايش دادهايم.
وی با اشاره به آمادگی زیرساختهای سرمایشی ترمینالها، نظارت بر عملکرد غرفههای تجاری و رستورانها گفت: رضايت مسافران از خدمات فرودگاهی و رعايت استانداردهای لازم در این زمینه را از دغدغه مديران این فرودگاه عنوان كرد.
مديركل فرودگاه مهرآباد در مورد افزايش تسهيلات رفاهی تاكسيرانان فرودگاه مهرآباد نيز گفت: در اين فرودگاه علاوه بر توجه به ارتقای خدمات به مسافران پيگير فراهم كردن امكانات رفاهی و ضروری واحدهای خدمترسان از جمله تاكسيرانی فرودگاه هستيم.
صفینيا افزود: از جمله اقدامات انجام شده در اين راستا میتوان به ساماندهی تاكسيرانی، نوسازی ناوگان، مكانيزه كردن نوبتدهی تاكسيیها، آموزش رانندگان، خدمات اينترنتی تاكسيیها و اختصاص مسير ويژه براي دسترسی آسان مسافران به ناوگان عمومی اشاره كرد.
وی توضيح داد: با توجه به حجم بالای تاكسيیهای فرودگاهی و رانندگان آنها در فرودگاه مهرآباد طي قراردادی، پروژه احداث ساختمان تسهيلاتي براي رفاه و آسايش رانندگان و مسافران تاكسی آغازشده كه به زودی به بهره برداری خواهد رسيد. مکان اين ساختمان با 300 مترمربع در پاركينگ حج قديم انتخاب شد كه از اين مساحت حدود 50 متر مربع به قسمت اداری و 250 متر مربع آن به رفاه رانندگان شامل نمازخانه واستراحتگاه اختصاص يافته است.
نظر شما