شناسهٔ خبر: 5507 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مه‌آبادی در جمع خبرنگاران مطرح کرد:

مشهد، کیش و شیراز بیشترین مقاصد پروازی مسافران نوروزی/ پیش‌بینی رشد ۷ درصدی پروازهای نوروزی

رحمت‌اله مه‌آبادی مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده از ماه‌های گذشته فرودگاه‌های کشور هیچ مشکلی برای پذیرش مسافران در ایام نوروز ندارند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی رحمت‌الله مه‌آبادی امروز ۲۷ اسفند در مراسم افتتاح رسمی ترمینال یک فرودگاه بین‌المللی مهرآباد در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در نوروز سال جاری،۲۱ هزار و ۳۸۰ پرواز از فرودگاه‌های کشور انجام شد گفت: پیش‌بینی می‌شود این رقم با افزایش هفت درصدی در نوروز ۹۴ به حدود ۲۳ هزار پرواز افزایش یابد؛ ضمن اینکه پروازهای بین‌المللی در نوروز ۹۴ دو درصد نسبت به سال گذشته کاهش دارد.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور با اشاره به اینکه طبق سنوات گذشته ستادهای اعزام و پذیریش مسافر در فرودگاه‌های کشور تشکیل می‌شود افزود: گزارش‌های نظارتی همواره دریافت و بررسی می‌شود و با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده از ماه‌های گذشته فرودگاه‌های کشور هیچ مشکلی برای پذیرش مسافران ندارند.

مه‌آبادی با یادآوری اینکه ۴۵ فرودگاه فعال در سطح کشور هستند درباره روند بازسازی ترمینال یک فرودگاه بین‌المللی مهرآباد نیز گفت: عملیات بازسازی این ترمینال در مدت ۴۰ روز و با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال انجام شد.

وی گفت: این ترمینال با توجه به اینکه حضرت امام خمینی (ره) در زمان انقلاب وارد آن شدند از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. ضمن اینکه کلیه فرودگاه‌های کشور آماده انجام پروازهای نوروزی هستند و هیچ مشکلی برای پذیرش مسافران در فرودگاه‌ها وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور افزود: فرودگاه‌های مشهد، کیش و شیراز پرترددترین مقاصد پروازی و مهرآباد پرترددترین مبدأ پروازی مسافران نوروزی است.

نظر شما