شناسهٔ خبر: 55121 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در حضور نماینده مردم بندرعباس و مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده‌ای استان صورت گرفت؛

بازدید از محورهای مواصلاتی شهرستان قشم

بازدید نماینده مجلس شورای اسلامی و مدیركل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان از محورهای مواصلاتی شهرستان قشم بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان، داریوش باقر جوان  باتفاق احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی وهئیت همراه از محورهای مواصلاتی جزیره قشم بازدید و جهت رفاه حال بهره برداران از جاده ها ی این شهرستانها تصمیماتی اتخاذ ودردستوركار اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای شهرستان قشم قرار گرفت .

مدیركل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان هرمزگان در این بازدیدبا اشاره به اهمیت راه‌های این شهرستان گفت  توسعه جاده های اصلی به ویژه بزرگراهها در جزیره قشم که سرشار از جاذبه‌های اقتصادی، طبیعی و گردشگری است، می‌تواند به عنوان یکی از کلیدی ترین راهکارهای شتاب گیری روند توسعه این جزیره و در کنار آن افزایش دسترسی به فرصت های شغلی و همچنین دسترسی عادلانه به بازارهای جدید و در نهایت کاهش فقر مورد استفاده قرار گیرد.

وی افزود: شکی نیست که جزیره قشم به عنوان بزرگترین جزیره خلیج فارس و بزرگترین جزیره غیرمستقل جهان، جایگاه اقتصادی و ژئوپلتیک ویژه‌ای در ایران دارد و حجم بالایی از واردات و صادرات کشور از بنادر این جزیره صورت می‌گیرد و توسعه زیرساخت های حمل و نقل جاده‌ای آن می‌تواند به هموار شدن مسیر توسعه اقتصادی این شهرستان نیز منجر شود.

در همین راستا به رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای دستوردادند كه در كمترین زمان ممكن ۶ كیلومتر از محور مواصلاتی  فرودگاه – دیرستان آسفالت وایمن سازی شود. همچنین محور  رمكان – سوزا بطول ۱۲ كیلومتر با مشاركت دهیاری واداره راه وشهرسازی تعریض وبهینه سازی تا مردم شریف این جزیره و همچنین  مسافرین عزیز خاطرات خوب وبه یادماندنی را دراین محورها در حافظه های خود ثبت كنند .

نظر شما