شناسهٔ خبر: 55139 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

انتصاب در سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای:

مدیر جدید دفتر نگهداری راه‌های روستایی و فرعی معرفی شد

محمد رودباری در مراسمی با حضور معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و مسئولان و كاركنان دفتر نگهداری راه‌های روستایی سازمان، محمد رودباری به عنوان سرپرست این دفتر معرفی و از خدمات حیدر نوروزی مدیر پیشین تقدیر شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی  روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای حیدر مطاعی معاون راهداری سازمان ضمن تقدیر از خدمات ارزشمند حیدر نوروزی مدیركل سابق دفتر نگهداری راه‌های روستایی و فرعی افزود: در حال حاضر بیش از ۲۰۰ هزار كيلومتر راه اصلي و فرعي و شرياني در كشور وجود دارد كه حدود ۱۲۰ هزار كيلومتر آن، راه روستايي است. 

وی گفت: حوزه كاری راهداری و نگهداری از راه‌ها جزء‌ حوزه‌های حائز اهمیت است كه داشتن نظم و برنامه در انجام پروسه‌ها و فرآیندهای كاری این حوزه در تحقق اهداف تعیین شده و پیشبرد صحیح و مطلوب پروژه‌ها نقش مهمی دارد.

مطاعی با اشاره به اینكه نگهداری از راه‌های روستایی از یك سال گذشته به سازمان محول شده است اظهار داشت:اعتبارات لازم در خصوص اجرای پروژه‌های نگهداری راه‌های فرعی و به‌ویژه راه‌های روستایی آسفالته در سال‌های اخیر كاهش زیادی داشته است و امید می‌رود با رایزنی‌های لازم با مسئولان نهادهای استانی و به‌خصوص نمایندگان مجلس شورای اسلامی در استان‌ها بتوانیم در جهت افزایش سقف اعتبارات تخصصی مربوط به حوزه نگهداری راه‌های روستایی و استفاده از منابع اعتباری استانی گام‌های مؤثرتری برداشته شود.

معاون راهداری سازمان همچنین تأكید كرد:در انجام مكاتبات با واحدهای استانی به‌ویژه در زمینه ارسال دستورالعمل‌ها، دقت عمل لازم انجام شود و با رعایت اصل زمان‌بندی، كارشناسی لازم صورت گیرد و سپس در اختیار مسئولان و دست‌اندركاران حوزه نگهداری راه‌های روستایی و فرعی در استان‌ها قرار گرفته و لازم‌الاجرا شود. 

مطاعی با اشاره به اینكه افرادی كه در حوزه نگهداری راه‌های روستایی و فرعی چه در ستاد و چه در استان‌ها فعال هستند، با دقت نظر و دلسوزانه انجام فعالیت دارند افزودهمه ما در حوزه راهداری عضو یك تیم و كارگروه هستیم كه هر فرد خود در جایگاه سازمانی خود نقش مهمی را ایفا می‌كند كه چنانچه یكی یا بخشی از گروه به‌خوبی انجام خدمت نكند، كار به شكل دلخواه پیش نخواهد رفت.

در ادامه این مراسم محمد رودباری سرپرست دفتر نگهداری راه‌های روستایی و فرعی نیز طی سخنانی اهداف و رئوس برنامه‌های كاری در جهت اعتلای فعالیت‌های این حوزه تخصصی و ارتقای وضعیت راه‌های روستایی و فرعی سراسر كشور تشریح كرد و خواستار مشاركت و همراهی بیش‌ازپیش تمامی دست‌اندركاران این بخش در ستاد و استان‌های سراسر كشور شد.

نظر شما