شناسهٔ خبر: 55161 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در مراسمی با حضور معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان صورت گرفت؛

معرفی مدیر جدید دفتر نگهداری راههای روستایی و فرعی همدان

محمد رودباری محمد رودباری، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، مدیر جدید دفتر نگهداری راههای روستایی و فرعی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، در مراسمی با حضور معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و مسئولان و كاركنان دفتر نگهداری راههای روستایی سازمان، سرپرست این دفتر معرفی و از خدمات مدیر پیشین قدردانی شد.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در این مراسم با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از ۲۰۰ هزار كیلومتر راه اصلی و فرعی و شریانی در كشور وجود دارد كه حدود ۱۲۰ هزار كیلومتر آن، راه روستایی است، اظهار داشت: حوزه كاری راهداری و نگهداری از راهها جزء‌ حوزه‌های حائز اهمیت است كه داشتن نظم و برنامه در انجام پروسه‌ها و فرآیندهای كاری این حوزه در تحقق اهداف تعیین شده و پیشبرد صحیح و مطلوب پروژه‌ها نقش مهمی دارد.

حیدر مطاعی با اشاره به اینكه افرادی كه در حوزه نگهداری راههای روستایی و فرعی چه در ستاد و چه در استانها فعال هستند، با دقت‌نظر و دلسوزانه انجام فعالیت دارند افزود: همه ما در حوزه راهداری عضو یك تیم و كارگروه هستیم كه هر فرد خود در جایگاه سازمانی خود نقش مهمی را ایفا می‌كند كه چنانچه یكی یا بخشی از گروه به خوبی انجام خدمت نكند، كار به شكل دلخواه پیش نخواهد رفت.

در ادامه این مراسم محمد رودباری، سرپرست جدید دفتر نگهداری راههای روستایی و فرعی نیز  اهداف و رئوس برنامه‌های كاری در جهت اعتلای فعالیت های این حوزه تخصصی و ارتقای وضعیت راههای روستایی و فرعی سراسر كشور تشریح كرد و خواستار مشاركت و همراهی بیش از پیش تمامی دست‌اندركاران این بخش در ستاد و استانهای سراسر كشور شد.

در این مراسم از خدمات حیدر نوروزی مدیركل سابق دفتر نگهداری راههای روستایی و فرعی تجلیل و محمد رودباری به عنوان مدیرکل جدید این دفتر معرفی شد.

گفتنی است، محمد رودباری در حال حاضر با حفظ سمت مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان است که به زودی مدیرکل جدید این استان نیز معارفه می شود.

نظر شما