شناسهٔ خبر: 55184 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدير فرودگاه زنجان خبر داد:

اعزام ۱۶۰۰ زائر از فرودگاه زنجان به حج

فرودگاه زنجان مدير فرودگاه زنجان با بيان اينکه تمام تمهيدات لازم برای انجام شايسته پروازهای حج تمتع انديشيده شده است، از اعزام ۱۶۰۰ زائر با ۱۰ پرواز هواپیمایی سعودی به بیت‌الله حرام در این فرودگاه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط‌ عمومی فرودگاه زنجان، براي تعامل هرچه بیشتر ارگان‌های مرتبط با اعزام زائران حج تمتع ۹۷ ، اولین جلسه هماهنگی با حضور مدیر و مسئولان فرودگاه‌ زنجان، مدیران کل امنیتی و انتظامی استانداری، حج و زیارت و هواشناسی استان، فرماندهان سپاه و پلیس فرودگاه، گذرنامه، نماینده شركتهاي هواپيمايي ایران ایر و سعودی، سوختگیری، راهنمایی و رانندگی، نماینده مرکز بهداشت، گمرک و اورژانس در سالن جلسات فرودگاه‌ برگزار شد.

محمد قاسمی، مدیر فرودگاه‌ زنجان دراین نشست ضمن قدرداني از حضور ارگان‌های مختلف گفت: فرودگاه زنجان آمادگی کامل برای میزبانی زائران حج تمتع ۹۷ را دارد و تمام تمهیدات برای انجام شایسته این پروازها اندیشیده شده است.

وی افزود: پرواز رفت زائران زنجانی با اعزام ۱۶۰۰ زائر با ۱۰ پرواز،  از ۲۹  تیر تا  يكم مرداد ۹۷  توسط شرکت هواپيمايي سعودی انجام می‌شود.

قاسمی از بهسازی و آماده سازی امکانات رفاهی و عملیاتی فرودگاه زنجان خبر داد و از تمام ارگانها خواست نهایت تلاش خود را برای ارائه خدمات انجام دهند.

در این جلسه مقرر شد؛ زائران با اتوبوس از ترمینال اتوبوسرانی شهر به فرودگاه منتقل شوند و همچنین چگونگي انتقال بار همراه مسافر، نحوه اطلاع رسانی، هماهنگی بین واحدها و غيره مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

نظر شما