شناسهٔ خبر: 55213 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان:

فرایند سالم در انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان اولویت است

جلسه مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان گفت: امانت داری و سرعت در فرآیند انتخابات هشتمین دوره انتخاب هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان در اولویت کاری هیات اجرایی و نظارت قرار داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان : حسین محبوبی، مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان در اولین جلسه مشترک هیات اجرایی و نظارت بر انتخابات نظام مهندسی ساختمان استان گلستان افزود :خوشبختانه تا کنون طبق بخش نامه های ارسالی عمل شده و از برنامه عقب نیستیم.

وی ادامه داد : انتظار است انتخابات بر اساس ضوابط و مقررات و آیین نامه های اجرایی ستاد برگزار شود تا شبهه ای در فرآیند بوجود نیاید.

در این جلسه روسای هیات اجرایی و نظارت هشتمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ،گزارشی از اقدامات بعمل آمده ارائه کردند و مقرر شد برای افزایش مشارکت در انتخابات و بررسی و رفع

مشکلات موجود تا برگزاری انتخابات جلسات  مشترک به صورت مستمر ادامه داشته باشد.

هشتمین دور انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان در مهر ماه سالجاری برگزار می شود و هم اینک فرایند ثبت نام این انتخابات فوق تا ۹۷/۴/۲۱ در حال برگزاری است.
داوطلبین  برای ثبت نام می توانند به محل استقرار هیات اجرایی واقع در ساختمان جنب اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان – طبقه سوم مراجعه و تلفن تماس ۰۱۷۳۲۲۴۱۱۷۶ آماده پاسخگویی به سئوالات متقاضیان است.

نظر شما