شناسهٔ خبر: 55259 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام خبر داد؛

جدیت در عملیات باز گشایی محور ایلام- مهران

بازدید با پیگیری شبانه روزی مسئولین راه وشهرسازی استان و تلاش پیمانكار قطعه اول بزرگراه ایلام- مهران ترانشه های پر حادثه این محور در حال حذف شدن هستند و به زودی شاهد احداث باند دوم این محور خواهیم بود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه وشهرسازی استان ایلام مدیركل راه وشهرسازی استان در بازدید روز جمعه از محل ریزش برداری این ترانشه‌ها گفت: در راستای احداث بزرگراه ایلام- مهران پیمانكار قطعه اول این پروژه نسبت به حذف دو ترانشه عمود و خطر ناك این محور اقدام نموده و به این جهت محور مذكور چند روز مسدود خواهد بود.

میر جعفریان خاطر نشان كرد: برای این منظور دو جاده قدیم ایلام- صالح آباد و ایلام- ملكشاهی- مهران كه ایمن سازی شده اند در نظر گرفته شده است و سعی و تلاش دستگاه اجرایی، نظارت و پیمانكار تسریع در بازگشایی محور اصلی است و با توجه به حجم عظیم ریزش برداری ماشین آلات  لازم در محل مستقر شده عملیات بازگشایی در حال انجام است.

وی ضمن قدردانی از صبر و شكیبایی مردم استان و همه كسانی كه در این مسیر تردد می‌کنند، نوید احداث بزرگراه ایلام – مهران در آینده نزدیك  را داد و این مهم را شایسته مردم عزیز و مرزدار این خطه دانست .

نظر شما