شناسهٔ خبر: 55381 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بدیعی‌مقدم خبر داد:

افزایش ترددهای ورودی و خروجی به خراسان شمالی

بدیعی مقدم مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: شمار ترددهای ورودی و خروجی به این استان در سه ماهه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی علی اصغر بدیعی مقدم اظهار کرد: در این مدت ۲ میلیون و ۲۱۹ هزار و ۴۴۶ دستگاه وسیله نقلیه وارد استان شده است که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل  ۱۶.۲ درصد رشد داشته است.

وی بیان داشت: در این مدت ۲ میلیون و ۲۱۸ هزار و ۶۳۱ دستگاه وسیله نقلیه از استان خارج شده است که این رقم در مقایسه با بهار سال گذشته۱۸.۳ درصد افزایش داشته است. به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی، اکنون ۴۵ دستگاه تردد شمار نصب شده در سطح جاده های استان تردد  جاده های استان را ثبت می کند.

بدیعی مقدم اظهار کرد: بهار سال گذشته ۱ میلیون و۹۰۹ هزار و۳۸۸ هزار دستگاه وسیله نقلیه وارد استان شده و در این مدت ۱ میلیون و ۸۷۵ هزار و ۱۵ دستگاه خودرو از استان خارج شده است.

بدیعی مقدم گفت: دراین مدت بیشترین تردد ها به ترتيب در محور هاي شيروان - بجنورد و بالعكس، بجنورد –اسفراين و بالعكس و قوچان – فاروج ثبت شده است.

وی گفت: كم ترددترين محورها نیز اميرآباد – جاجرم ، جاجرم – سنخواست و جاجرم – امير آباد است./

نظر شما