شناسهٔ خبر: 55385 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در جلسه كمیسیون ایمنی راه‌های استان ایلام بررسی شد

ایمن سازی محورهای ارتباطی جهت سفرهای تابستانی

جلسه در جلسه كمیسیون‌ ایمنی راه‌های استان ایلام ایمن سازی محورهای ارتباطی جهت سفرهای تابستانی، مطالعه روان سازی ورودی شهر ایلام از سمت میدان قرآن و ... پیگیری شد

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی به نقل از روابط‌ عمومی استان ایلام،در این جلسه كه با حضور مدیران و مسئولان عضو كمیسیون در محل معاونت امور عمرانی استانداری ایلام تشكیل شد راهكارهای مختلف در خصوص تسریع بازگشایی محور ایلام- صالح آباد و ... مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مدیركل راه وشهرسازی استان در این جلسه در خصوص آخرین وضعیت راه سازی و ریزش برداری محور مذكور گفت: مردم شریف استان و همه كسانی كه در محور ایلام- مهران تردد می کننددر جریان هستند كه ترانشه های كیلومتر ۱۰ تا ۱۱ این محور بعد از تونل راه كربلا یك نقطه پر حادثه محسوب می شود و در فصول مختلف سال شاهد ریزش این ترانشه ها و حوادثی بودیم و زحمات فراوانی برای مسافران و رانندگان ایجاد می كرد ، هم اكنون با توجه به در حال احداث بودن باند دوم این محور و تبدیل آن به بزرگراه می بایست این ترانشه ها حذف و ایمن سازی گردد كه برای این كار پیمانكار پروژه اقدام به عملیات انفجار در این ترانشه ها  کرد وهم اكنون در حال پاكسازی  بالغ بر ۳۷۰ هزار متر مكعب ریزش حاصل از انفجار است.

میرجعفریان خاطر نشان كرد: با توجه به استقرار ماشین آلات لازم و تعریف سه شیفت شبانه روزی جهت ریزش برداری انتظار می رود تا دو هفته آینده یعنی ۱۳۹۷/۴/۲۵ محور بازگشایی شود.

وی افزود: هم اكنون محور های جایگزین تردد جاده قدیم ایلام- صالح آباد و ایلام- ملكشاهی- مهران در نظر گرفته شده است.

در این جلسه تمهیدات لازم برای سفرهای تابستانی و ایمن سازی نقاط مختلف محورهای ارتباطی استان در نظر گرفته شد.

 

نظر شما