شناسهٔ خبر: 55386 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر مسكن و ساختمان اداره كل راه وشهرسازی خبر داد:

احداث پروژه‌های تجاری- خدماتی مشاركتی در سایت‌های مسكن مهر استان اصفهان

ساختمان مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی گفت: تعریف طرح‌های گردشگری- تفریحی و سرمایه گذاری در شهرستانهای خوش آب و هوای استان اصفهان در راستای رونق صنعت گردشگری و دعوت از سرمایه گذاران فعال در این بخش است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان اصفهان، ایمان طاهر مدیر مسكن و ساختمان اداره كل راه وشهرسازی در راستای خدمات روبنایی مسكن مهر و جهت رفاه ساكنان مسكن مهر گفت : این اداره كل اقدام به تعریف پروژه‌های تجاری و خدماتی به صورت پیمانی و مشاركتی در سایت مسكن مهر شهرستانها نموده كه این موارد در دست طراحی، اجرا و واگذاری می باشد.

طاهر افزود : پروژه تجاری – خدماتی مسكن مهر نایین به صورت پیمانكاری آغاز و هم اكنون آماده بهره برداری است، و پروژه تجاری – خدماتی مسكن مهر گلپایگان نیز در قالب پروژه‌های مشاركتی فراخوان عمومی گردیده و هم اكنون در مرحله طراحی است .

 مدیر مسكن و ساختمان اداره كل راه و شهرسازی در خصوص برنامه‌های آتی این مدیریت در راستای خدمات روبنایی و طراحی، اجرا و واگذاری پروژه‌های مشاركتی و پیمانكاری در دیگر شهرستانها اظهار داشت : در جهت تسهیل دسترسی به خدمات برای ساكنان مسكن مهر شاهین شهر نیز پروژه ای تجاری – خدماتی در دوطبقه و با زیربنای حدود ۳۲۰۰ متر مربع طراحی گردیده كه در مرحله اخذ پروانه بوده و در سال جاری در قالب پروژه‌های مشاركتی به مرحله اجرا در می آید .

همچنین در سایت مسكن مهر كاشان نیز پروژه ای دو طبقه با زیربنای حدود ۱۹۰۰ متر مربع و با كاربری تجاری – خدماتی طراحی گردیده كه در مرحله انجام مراحل مناقصه می باشد و در تابستان سال جاری به مرحله اجرا در می آید.

سید مسعود میریان رئیس اداره بررسی طرح‌های مسكن اداره كل راه وشهرسازی استان نیز در این باره گفت : در راستای رونق صنعت گردشگری این اداره اقدام به تعریف طرح‌های گردشگری- تفریحی و سرمایه گذاری در شهرستانهای خوش آب و هوای استان نموده كه جهت اجرای پروژه‌های گردشگری از سرمایه گذاران فعال در این بخش دعوت بعمل می آید

نظر شما