شناسهٔ خبر: 55390 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خبر داد:

تشدید نظارت‌ها بر حمل و نقل کالا در گلستان

مهدی میقانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان از تشدید نظارت‌های نامحسوس بر عملکرد شرکت‌های حمل و نقل بار و کالا در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان، مهدی میقانی، به اقدامات انجام شده طی ماه‌های اخیر سال جاری (۹۷) که با هماهنگی دستگاه‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی و وزارتخانه‌های مرتبط در استان صورت گرفته، پرداخت و گفت: افزایش نرخ کرایه حمل و نقل کالا و ابلاغ آن به شرکت‌ها، برگشت سهم حق بیمه رانندگان به روال گذشته، پیگیری توزیع اقلام مصرفی از قبیل لاستیک و قطعات یدکی ناوگان باری توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت و دقت کامل بر رسیدگی سریع شکایات رانندگان گرامی از جمله این اقدامات است.

گشت‌های دوره‌ای و مدون نیز، از اقدامات مهم دیگری است که میقانی می‌گوید برای مثمرثمر بودن عملکرد و تحقق اهداف تعالی سازمان، به صور گوناگون در سطح استان، با حضور کارشناسان و مدیران ستادی و شهرستانی در حال انجام می‌باشد.

وی ادامه داد: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور با مشارکت شرکت‌های تعاونی و انجمن‌های صنفی بخش حمل و نقل جاده‌ای سراسر کشور به جهت بررسی و رسیدگی موانع، اقداماتی را انجام داده تا راهکارهای برون رفت از مشکلات پیش آمده، اعمال شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان با اشاره به اینکه نهایت تلاش برای به حداقل رساندن زمان انتظار و تسریع در روند تخلیه بار و کالاها صورت می‌پذیرد: گفت: درباره نتایج حاصله از این اقدامات منتظر تصمیمات نهایی دستگاه‌های نظارتی و حاکمیتی بوده و در حال حاضر در استان گلستان ۷۵ شرکت حمل و نقل فعال است.

نظر شما