شناسهٔ خبر: 55397 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان:

احیاء امربه‌معروف و نهی از منکر یک وظیفه عمومی تلقی می‌شود

جلسه مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان بیان داشت: مهمترین هدف از تشکیل ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر در اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان ارتقاء خدمات به خدمت گیرندگان این اداره کل می‌باشد و این یک وظیفه عمومی است و سایر کارکنان نیز درآن مشارکت دارند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، حسین محبوبی، مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان در اولین جلسه شورای امربه معروف و نهی از منکردرسالجاری با حضور قزوه هی جانشین و دبیر شورای امربه معروف و نهی از منکر استان و سایر اعضاء شورای اداری تشکیل شد، افزود: رضایتمندی ارباب رجوع و پاسخگویی به شهروندان در زمان کوتاه از مصادیق بارز معروف است که باید در اداره کل فرهنگ سازی و نهادینه شود .

محبوبی افزود: شناسایی معروف هاو منکرها در اداره کل و اقدامات لازم جهت گسترش و تعمیم معروف ها و حذف منکرها از جمله برنامه های است که ستاد امر به معروف و نهی از منکر اداره کل دراین دستور کار خود قرار داده است.

در ادامه این جلسه جانشین دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر استان گلستان بیان داشت : امر به معروف و نهی از منکر مظهر محبت و دوست داشتن افراد نسبت به همدیگر است چرا که افراد خود را نسبت به یکدیگر مسئول می‌دانند.

قزوه‌ای افزود: تبلیغ، آموزش، الگو سازی و رفتارسازی از مهمترین سرفصل‌های است که باید در حوزه احیاء امر به معروف و نهی از منکر به آن پرداخت و به آن عمل شود.

در خاتمه این جلسه  احکام اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان اهداء شد.

نظر شما