شناسهٔ خبر: 55567 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در سفر یک روزه معاون وزیر راه و شهرسازی صورت گرفت؛

اجرای ۳ طرح مهم توسعه‌ای در حوزه راه استان

بازدید اجرای ۳ طرح مهم توسعه‌ای در حوزه راههای کهگیلویه و بویراحمد تصویب شد.

به گزارش روابط عمومي اداره كل راه وشهرسازي استان کهگیلویه وبویراحمد، در سفر یک روزه معاون وزیر راه و شهرسازی در امور توسعه زیر ساخت‌ها، اجرای ۳ طرح مهم توسعه‌ای در حوزه راه‌های استان به تصویب رسید.

مدیر کل راه و شهرسازی استان گفت: در بازدید آقای خادمی تعریض بخشی از مسیر ارتباطی سپیدار-دهدشت ، مرحله سوم تعریض جاده یاسوج-اصفهان ، احداث تقاطع زیر و کنار گذر در تقاطع جاده یاسوج-کاکان و یاسوج-سی سخت و ساخت نخستین تونل باند دوم جاده یاسوج-اصفهان به تصویب رسید که عملیات اجرایی ۲ طرح از آن‌ها آغاز شد.

علیمردانی افزود: بیش از ۳۰۰ طرح عمرانی در حوزه ترمیم و توسعه راه ها‌ی اصلی، فرعی و روستایی استان در دست اجرا است.

معاون وزیر راه و شهرسازی در امور زیرساخت و توسعه راه‌ها در بازدید از طرح‌های راهسازی استان روند فعالیت‌ها به ویژه در زمینه توسعه راه‌ها در استان را با وجود شرایط کوهستانی منطقه چشمگیر خواند و گفت: با وجود این تلاش‌ها برای توسعه راهها ادامه دارد.

خادمی احداث جاده ترانزیتی پاتاوه-دهدشت و اتصال شبکه راه‌های اصلی مرکز به جنوب را از بزرگترین و مهمترین فعالیت‌های راهسازی در دست ساخت در استان عنوان کرد و افزود: تعریض جاده‌های اصلی استان هم در دستور کار قراردارد و با وجود کمبود منابع مالی،گامهای خوبی در این زمینه برداشته شده است.

وی بر ضرورت اولویت بندی طرح‌های راهسازی و توزیع اعتبارات بر اساس اولویت‌ها تاکید کرد.

نظر شما