شناسهٔ خبر: 55575 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

جزئیات دومین روز از سفر مدیرکل نگهداری راه و ابنیه فنی سازمان راهداری به اردبیل

جلسه مدیرکل نگهداری راه و ابنیه فنی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور به همراه مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در دومین روز سفر از پروژه‌های در دست اجرای راه‌سازی شهرستان‌های شمال استان(شهرستان‌های گرمی، بیله سوار، پارس آباد و مشکین شهر) بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل، اکبری مدیرکل نگهداری راه و ابنیه فنی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور در دومین روز سفر خود که با حضور محبوب حیدری مدیرکل راه شهرسازی استان و هیات همراه انجام گرفت، در خصوص محور پارس‌آباد– مشکین‌شهر اعلام کرد: محدوده پارس‌آباد سربند به طول ۲۰ کیلومتر که از راه‌های ارتباطی پرتردد استان است.

وی افزود: این محور توسط اداره کل را شهرسازی استان به پیمان رفته و در دست احداث است و علی‌رغم اینکه پروژه مرتبط با شرکت ساخت است ولی به جهت ضرورت تسریع در تکمیل این قطعه و در راستای افزایش ایمنی آن، ما نیز در اجرای روکش آسفالت آن کمک خواهیم کرد.

اکبری با اشاره به اینکه در طول دو روز سفر کاری به استان اکثر پروژه‌ها را بازدید کرده، لذا در آخر بازدید خود جلسه مشترکی با مدیران اداره کل راه و شهرسازی و راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای داشته و نسبت به جمع‌بندی و مساعدت لازم را در راستای تسریع در تکمیل پروژه‌ها خواهند داشت.

شایان‌ذکر است در پایان سفر دوروزه، جلسه مذکور برگزار و صورت‌جلسه‌ای نیز در خصوص افزایش اعتبارات پروژه‌ها تنظیم گردید که در اسرع وقت ابلاغ خواهد شد و در پایان نیز نتایج این سفر کاری دو روزه با حضور در دفتر استاندار به خدمت ایشان نیز گزارش شد.

نظر شما