شناسهٔ خبر: 55592 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور معاون استاندار و مدیرکل راه و شهرسازی استان صورت گرفت

برگزاری چهارمین جلسه کارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی سمنان

جلسه چندین پرونده تعیین کاربری اراضی در اولین جلسه کارگروه تخصصی امور زیربنائی و شهرسازی استان در سال ۹۷ مطرح و به تصویب رسید.

به گزارش پایگاه روابط عمومی اداره کل مسکن و شهرسازی استان سمنان چهارمین جلسه کارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی استان در سال ۹۷ در سالن مدیریت بحران استانداری برگزار شد.

دراین جلسه که به ریاست اَبک سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار و با حضور دهقان سرپرست اداره کل و سایر اعضای این کارگروه برگزار شد، در خصوص تعداد ۱۴ پرونده درخواست تعیین کاربری زمین توسط اشخاص حقیقی و حقوقی در بخشهای تولید انرژی پاک نظیر نیروگاه های بادی و خورشیدی و گردشگری، دامداری و... در سطح شهرستانهای استان سمنان بررسی و تصمیم گیری و مصوب شد.

در پایان این جلسه از سوی کارشناسان این کارگروه گزارشی از وضعیت پرونده های نیروگاههای  انرژی پاک به اعضاء ارائه شد و  مقرر گردید ضمن تسریع دستگاهها در انجام مقدمات اخذ مجوزها و دریافت زمین و سایر مراحل، دقت لازم در زمینه انجام امور و پیگیری پرونده تا حصول نتیجه توسط متقاضیان نیز صورت پذیرد.

شایان ذکر است مصوبات این کارگروه پس ابلاغ توسط معاونت امور عمرانی استانداری به دستگاههای ذیربط قابل اجرا بوده و شرح این مصوبات نیز در پورتال این اداره کل به آدرس: http://maskansemnan.mrud.ir/ قابل مشاهده و دسترسی عموم می باشد.

نظر شما