شناسهٔ خبر: 55668 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری پنجمین نشست کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل استان کرمان

جلسه پنجمین نشست کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل استان کرمان با حضور مدیرکل راه وشهرسازی استان کرمان، مدیر کل دفتر فنی استانداری، روسای پلیس راه، راهور و سایر اعضای کمیسیون برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه وشهرسازی کرمان، پیگیری مصوبات جلسات قبل از جمله برگزاری همایش بزرگ کاهش تلفات جاده‌ای در کرمان و ارائه گزارش تحلیل آماری از تصادفات توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان از جمله مواردی بود که در پنجمین نشست کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل استان کرمان مورد بررسی قرار گرفت.

مدیرکل راه وشهرسازی استان کرمان در این نشست در سخنانی بحث ایمنی و کاهش تلفات و حوادث جاده‌ای را امری مهم و اساسی برشمرد و خاطر نشان ساخت:دستگاه‌های دخیل در بخش ایمنی استان بایستی با ارائه راهکارهای لازم از آمار فزاینده حوادث و تلفات جاده‌ای جلوگیری کنند. 

بلوردی با اشاره به برگزاری همایش کاهش تلفات جاده‌ای در استان گفتبرای نهادینه کردن فرهنگ صحیح رانندگی و نجات جان انسان‌ها برگزاری چنین همایش‌هایی بسیار مهم و تأثیرگذار است.

در ادامه جلسه مصوبات جلسه قبل و اقدامات دستگاههای ذیربط در هر بند مورد رسیدگی قرار گرفت و درهر مورد راهکارهای لازم ارائه گردید.

نظر شما