شناسهٔ خبر: 55699 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

شهامت خبر داد:

آمادگی ۲۵ مجتمع خدماتی برای خدمات رسانی به مسافران در خراسان جنوبی

جعفر شهامت مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی از آمادگی ۲۵ باب مجتمع خدماتی رفاهی استان جهت خدمات رسانی مطلوب به مسافرین تابستانی در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از  روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خراسان جنوبی، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی، از انجام اقدامات لازم در ۲۵ باب مجتمع خدماتی رفاهی استان به منظور کسب آمادگی لازم برای خدمات رسانی مطلوب به مسافرین تابستانی خبر داد.

جعفر شهامت، افزود: با توجه به فرارسیدن سفرهای تابستانی و افزایش حجم سفرهای استانی و برون استانی تلاش داریم تا سطح خدمات در این مجتمع‌ها ارتقاء یابد.

وی، تصریح کرد: ارتقاء سطح ارائه خدمات به کاربران جاده‌ای و مسافران در راستای ارتقاء ایمنی تردد در جاده‌ها در دستور کار قرار دارد و در نشستی مشترک با اعضای کمیته ویژه نظارت بر مجتمع‌های خدمات رفاهی، اماکن بین راهی عنوان نمود که مجتمع‌های خدمات رفاهی و اماکن بین راهی نامطلوبی دارند و به قید فوریت تعیین تکلیف خواهند شد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی، بیان کرد: ضرورت آمادگی تنظیف و آراستگی نمازخانه‌ها و همچنین نظافت و پاکیزگی سرویس‌های بهداشتی واقع در مجتمع‌های خدماتی رفاهی و اماکن بین راهی از مواردی است که بر آن تاکید شده است. در همین راستا با توجه به مصوبه ستاد خدمات سفر کشور کمیته ویژه جهت پیگیری موضوعات و انجام بازدیدهای مستمر و دوره‌ای از سال‌های گذشته از نمایندگان دستگاه های مرتبط تشکیل شده که به صورت دوره‌ای از مجتمع‌های خدماتی رفاهی و نمازخانه‌ها سرویس‌های بهداشتی موجود در جایگاه‌های سوخت منفرد، رستوران‌ها واحدهای اقامتی و پذیراتی بین راهی بازدید به عمل می‌آورد.

شهامت، خاطرنشان کرد: سامانه سامانه پیامکی ۳۰۰۰۵۶۱۴۱ نیز جهت ارتباط مستقیم با مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خراسان ‌جنوبی جهت رسیدگی به شکایات، انتقادات و پیشنهادات شهروندان عزیز پیش بینی شده است./

نظر شما